خانه / دعا / دعای رهایی از بیماری و فقر سریع الاثر

دعای رهایی از بیماری و فقر سریع الاثر

دعای رهایی از بیماری و فقر سریع الاثر

امروز و در یکی دیگر از پست ها و دعا های تجربه شده سایت هاروس مرجع دعا های رهگشا قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی تحت عنوان دعای رهایی از بیماری و فقر سریع الاثر را شرح دهیم که زندگی تان را عاری از خطرات می کند.

دعای رهایی از بیماری و فقر سریع الاثر
دعای رهایی از بیماری و فقر

دعای بخشش گناهان,دعای بخشش گناهان کبیره,دعاي بخشش گناهان كبيره,دعاي بخشش گناهان,دعا بخشش گناهان,دعا بخشش گناهان کبیره,دعای بخشش گناه کبیره,دعای بخشش گناه,دعای بخشش گناه در ماه رمضان,دعای مجرب رهایی از بیماری و نداری سریع التاثیر,دعا برای رفع درد شکم,دعا جهت رفع درد شکم,دعا برای رفع درد شکم نوزاد,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعا برای درمان درد سیاتیک,دعا برای رفع درد سیاتیک,دعا جهت رفع درد سیاتیک,دعا درمان درد سیاتیک,دعای رفع درد سیاتیک,دعا های مجرب برای درمان امراض مختلف,دعای شفای عاجل بیماری,دعای شفای عاجل بیماران,دعاي شفاي عاجل براي بيماري مادر,دعاي شفا عاجل,دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده,دعای شفای مریض بدحال,دعای شفای مریض پروفایل,دعای شفای بیمار اهل سنت,دعای برای شفای مریض اهل سنت,دعا برای شفای مریض اهل سنت,دعا برای شفای بیمار اهل سنت,دعای شفا مریض اهل سنت,دعای شفای بیماری اهل سنت,دعای شفای بیمار صوتی,دعاي شفاي مريض صوتي,دعای شفای بیماران صوتی,دانلود دعای شفای مریض.

دعای رهایی از بیماری و فقر :

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که: هر که در هر شب جمعه سوره واقعه را بخواند خدا او را دوست دارد، و مردم را دوست او گرداند، و در دنیا بدحالی و فقر و احتیاج نبیند، و به هیچ آفتی و بلائی مبتلا نشود، و از رفقای حضرت امیرالمومنین علیه السلام باشد، و این سوره مخصوص آن حضرت است و در آن کسی شریک نمی باشد. (381).

و به سند معتبر دیگر ازآن حضرت منقول است: هر که مشتاق بهشت و وصف آن باشد سوره اذا وقعت را بخواند، و هر که خواهد وصف جهنم را ملاحظه نماید سوره الم سجده را بخواند. (382).
و به سند معتبر از اسماعیل بن عبدالخالق منقول است که حضرت صادق علیه السلام فرمود: پدرم بعد از نماز خفتن دو رکعت نشسته می کردند، و در آن صد آیه می خواندند، و می فرمودند، هر که این دو رکعت را بکند، و صد آیه در این دو رکعت بخواند، او را در آن شب از غافلان ننویسند، اسماعیل گفت، حضرت امام محمد باقر علیه السلام در این دو رکعت و تیره، سوره اذا وقعت و قل هو الله احد می خواندند.(383)
و به سند صحیح از امام محمد باقر علیه السلام منقول است: هر که سوره واقعه را هر شب پیش از آن که بخوابد بخواند، در قیامت روی او مانند ماه شب چهارده نورانی باشد. (384).
برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *