خانه / رزق و روزی و برکت مال / دعای رونق فروش مغازه و کسب روزی بی نهایت

دعای رونق فروش مغازه و کسب روزی بی نهایت

اگر می خواهید از مشکلات و گره های مالی در امان بمانید. اگر می خواهید بر سختی ها غلبه کنید. پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان و همراهان این است که دعای رونق فروش مغازه و کسب روزی بی نهایت را بخوانید. این دعا ها را می توانید حفظ کنید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعای روزی و برکت خانه,دعای روزی و برکت,دعای رزق و روزی زیاد,دعای روزی و کار,دعای روزی کسب و کار,دعای گشایش روزی و کار,دعای رزق و روزی کار,دعا برای گشایش روزی و کار,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کار,دعای رزق و روزی و گشایش کار مجرب

دعای رونق فروش مغازه و کسب روزی بی نهایت

دعای رونق فروش مغازه و کسب روزی بی نهایت,دعای وسعت روزی حلال,دعای وسعت روزی امام جواد,دعای وسعت روزی مغازه,دعای وسعت روزی برای مغازه,دعا برای وسعت روزی,دعای گشایش کار رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,

این دعا ها را می توانید از سایت هاروس بخوانید. البته در دسته بندی دعا های رزق و روزی و برکت مال ادعیه بیشتر دیگری نیز در دسترس است.

على علیه السلام فرمود: شکایت کردم به پیغمبر از قرض ، پس فرمود: یا على ! بگو این دعا را ، پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دار باشى خدا ادا مى فرماید.

ان شاء اللّه تعالى .

«اللَّهُمَ‏ أَغْنِنِی‏ بِحَلَالِکَ‏ عَنْ‏ حَرَامِکَ‏ وَ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ»

دعای رونق فروش و کسب از راه دور

جهت وسعت رزق و معیشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مبارکه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین . فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *