خانه / دعای رزق و روزی / دعای زیاد شدن روزی – دعای غنی ماندن مجرب

دعای زیاد شدن روزی – دعای غنی ماندن مجرب

اگر می خواهید تمامی گرفتاری های مالی خودتان؛ همسرتان خانواده و یا نزدیکان خود را از ببین به چیزی که به عنوان هدف در ذهن خود مشخص کرده اید برسید دعای زیاد شدن روزی – دعای غنی ماندن مجرب می تواند نتیجه دهد.

دعایی که در دین اسلام اهمیت ویژه ای دارد و در واقع سبب می شود تمام گره های اقتصادی شما هر چه زود تر باز شود ان شاء الله.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی مغازه قوی,دعای رزق و روزی و گشایش کار صوتی,دعای رزق و روزی و گشایش کار دعاشفا,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعای برای گشایش کار و رزق و روزی,دعای رزق روزی گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی با صدای فرهمند,دعای رزق و روزی صوت,دعای افزایش رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی فراوان صوتی,دعای برای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی زیاد برای مغازه,دعای رزق و روزی زیاد خانه,دعای رزق و روزی زیاد صوتی,دعاي رزق و روزي زياد,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعای رزق و روزی فراوان ثروت,دعاي رزق و روزي فراوان مغازه,دعای رزق و روزی روی انگشتر عقیق,دعای رزق و روزی بر روی انگشتر,دعای رزق روزی روی کتاب

دعای زیاد شدن روزی – دعای غنی ماندن مجرب,دعای ثروت سلیمان,دعای ثروت قارون سریع الاثر,دعای ثروت پرخیر و برکت,دعای ثروت حضرت سلیمان,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن با اثر تضمینی,دعای ثروت روز جمعه,دعای ثروت شش ملک

دعا هایی اعجاب انگیز برای کسب رزق و روزی در زندگی سریع التاثیر و مجرب که در اسرع وقت شما را به خواسته قلبی تان می رساند و مشکلات را زود تر حل می کند.

حضرت خاتم الانبیاء (ص) به اصحاب صفه در زمانی که از تنگدستی خویش شکایت کردند این دعا را تعلیم ایشان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد:

اَللّهُمَّ رَبِّ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ اَغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد. مثلاًاگر میخواهد 110 مرتبه بگوید، ابتدا صلوات بفرستد بعد 110 بار ذکر را بگوید و باز صلوات بفرستد.

(اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک) 

خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز! (گوهرهای حکیمانه ، آیت الله بهجت ،ج۱۴)

منبع: ohnoos.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *