خانه / دعای سریع الاجابه برای آشتی / دعای سریع الاجابه آشتی با فامیل و خانواده

دعای سریع الاجابه آشتی با فامیل و خانواده

اگر می خواهید بین عزیزان و اعضای خانواده آشتی برقرار کنید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای سریع الاجابه آشتی با فامیل و خانواده را بخوانید. این دعا حاجت دهنده است و سبب می شود که اگر مشکلی در خانواده دارید رفع شود.

,دعای آشتی با فامیل,دعا برای آشتی فامیل,دعا برای آشتی بین فامیل,دعای آشتی بین دو فامیل,دعا برای آشتی بین دو فامیل,دعای آشتی بین فامیل,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی,دعا جهت رفع اختلافات خانوادگی

دعای سریع الاجابه آشتی با فامیل و خانواده

دعای سریع الاجابه آشتی با فامیل و خانواده,دعا برای رفع اختلاف خانوادگی,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعا برای رفع اختلاف بین دو نفر,دعای رفع اختلافات,دعای رفع اختلاف,دعای رفع اختلاف زوجین,دعا برای رفع اختلاف بین دو خانواده,دعا برای رفع اختلاف خانواده,

دعای آشتی با خانواده و نزدیکان مجرب

عزیزان می توانید این دعا را برای رفع مشکلات میان اعضای خانواده بخوانید که نتیجه می گیرید.

برای رفع کدورت و دلخوری را پس از نماز صبح قرائت کنید و این بر این عمل مداومت بورزید که در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است:

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ.

دعا برای رفع کدورت بین جاری ها کمک میکند تا مهر و محبت بین آنها چندین برابر شود. گفته شده بهتر است دعای آشتی با جاری را به مقداری خوراکی و یا غذایی ناب بخوانید و بدمید و به هردوی آنها داده و میل نمایند:

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.

کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با این دعا از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید. دعا برای اشتی خانواده را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود:

« بسم الله الرحمن الرحیم وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *