خانه / بخت گشایی / دعایی سریع الاجابه برای بخت گشایی و جلب جوانان برای ازدواج

دعایی سریع الاجابه برای بخت گشایی و جلب جوانان برای ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای بخت گشایی و جلب جوانان برای ازدواج پرداخته ایم. برای بخت گشایی جوانان و جلب رضایت دختر برای ازدواج دعای مجرب و سریع الاجابه عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

دعای بخت گشایی و جلب دختر برای ازدواج سریع الاجابه و مجرب,دعای قوی و مجرب بخت گشایی,دعای تسخیر قلب دختر برای ازدواج,دعای جلب دختر مورد علاقه برای ازدواج,دعای پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج,دعای باز شدن بخت و ازدواج فوری و سریع،دعای قوی برای بخت گشایی،دعای جلب رضایت دختر برای ازدواج

دعایی سریع الاجابه برای بخت گشایی و جلب جوانان برای ازدواج

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد. به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزنید یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه آیه ۸۹ سوره انبیا را تلاوت کنید (در ایام عذر شرعی بعد از پاک شدن باقیمانده چهل روز را بخوانید):

«رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ»

«پروردگارا، مرا تنها (و بدون فرزند و وارث) مگذار و اگر وارثى هم ندهى باکى نیست، زیرا تو بهترین وارث‏ها هستى.»

آیه ۲۱ سوره روم را روزی ۴۰ بار به مدت چهل روز بخوانید:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً وَ رَحْمَهً إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُون‏»

برای بخت گشایی دختران از آیت الله شوشتری نقل شده :

۴۰ روز دعای یستشیر را بابت دعای بخت گشایی با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانید (بهتر است بعد از نماز صبح باشد) روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا «لایخلف المیعاد» بخوانید و سپس بگویید «اجمع بینی و بین زوج المومن» روزی دو مرتبه سوره یس و یا ۴۰ مرتبه حمد بخوانید و به حضرت زینب (س) هدیه دهید و هر روز بگویید به حق علی و فاطمه همسری خوب برایم بفرست. برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل به مدت آن یک هفته به عنوان دعای بخت گشایی آورده شده است پیشنهاد می شود: هفتاد مرتبه آیه الکرسی، هفتاد مرتبه سوره اخلاص، هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس و هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *