خانه / دعا / دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی

دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی

دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی

در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی بیاموزیم که سبب می شود اگر درگیر امراض و درد های سخت شده اید نتیجه مطلوب بگیرید  دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی را حالا در ادامه بخوانید که پر از خیر خواهد بود و زندگی شما را نیز دگرگون می سازد.

دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی
دعای برای شفای درد و مریضی

دعای شفای چشم بیمار,دعاي شفاي چشم,دعای شفای چشم نابینا,دعا شفای چشم,دعای شفا چشم,دعای شفا مریضان,دعا شفای مریضان,دعاي شفاي مريضان,نحوه تعویذ قرآنی برای شفای بیماری و درمان مریضی ,تعویذ قرآنی شفای مریض,تعویذ قرآنی برای شفای بیمار,تعویذ مجرب شفای مریض,تعویذ سریع الاجابه شفای بیمار و مریض,بهترین تعویذ مخصوص درمان بیمار,روش و نحوه تهیه تعویذ شفای بیمار,دستورالعمل مجرب تعویذ قرآنی برای شفای,روش تعویذ کردن شخص مریض با تعویذ قرآنی,تعویذ با آیات قرآنی,تعویذ مریض و بیماری با سوره  قرآنی.

دعای سریع الاجابه برای شفای درد و مریضی:

این دعا در کتاب عده الداعی {که یکی از کتاب‌های نسبتا معتبر در این زمینه است) ذکر شده و منسوب به امام صادق است.

امام صادق (ع) فرموده‌اند: زمانی‌که در کنار بستر مریضی هستی، رو به آسمان کن و بگو:

اَللّهُمَّ اِنَّکَ عَیَّرْتَ اَقْواماً فى کِتابِکَ. خدایا اقوامى را در قرآنت سرزنش کردى. فَقُلْتَ: (قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَلا تَحْویلاً).

و فرمودى: بگو معبودهاى باطل خود را جز او بخوانید، که هرگز برطرف کردن زیان را از شما، و گرداندنش را نمى توانند. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ ضُرّى وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى اَحَدٌ غَیْرُهُ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اى که برطرف‌کردن زیان، و گرداندن آن را از من، کسى جز تو (او) نمى تواند، بر محمّد و خاندانش درود فرست. وَاکْشِفْ ضُرِّى وَحَوِّلْهُ اِلى مَنْ یَدْعُو مَعَکَ اِلهاً آخَرَ و زیانم را برطرف کن، و به‌سوى آن که معبود دیگرى جز تو را با تو مى‌خواند بگردان،
فَاِنّى اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ غَیْرُکَ. که گواهى مى‌دهم معبودى جز تو نیست.

****************

امام باقر (ع) دعایی را از زمانی‌ که امام علی (ع) مریض بوده‌اند و پیامبر (ص) برای عیادت به بستر ایشان رفتند، روایت کرده اند. پیامبر پس از عیادت، به امام علی سفارش می‌کنند که دعای زیر را زمزمه کند:

اللهم این سالک تعجیل عافیتک. بارالها! یا عافیتت را تسریع گردان، او صبراً علی بلیتک. یا به من صبر در بلایت را عنایت کن. او خروجاً الی رحمتک.
و یا روح مرا به سوی جوار رحمتت خارج فرما.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *