خانه / دعا / دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت

در این پست از سایت اذکار و ادعیه هاروس دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت را برای شما برادران و خواهران عزیز قرار دادیم . دعای شرف الشمس هر سال در تاریخ 19 فروردین نوشته می شود . دعای شرف الشمس دارای خواص و فوائد زیادی می باشد . از جمله خواص نوشتن دعای شرف الشمس در 19 فروردین افزایش رزق و روزی و مال و ثروت می باشد .

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت,دعای رزق و روزی,دعای شرف الشمس,دعای شرف شمس مخصوص گشایش روزی,دعای رزق و روزی قرآنی و قوی

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و افزایش مال و ثروت

اهمیت و اثرات شرف شمس:

شرف شمس دارای اثرات و خواص بیشماری است که نمى توان آن را انکار نمود .

چنانکه فردى را نزد حاکمى به سبب جرمى مى بردند حضرت صادق (ع) فرمود که انگشترى عقیق به او برسانند، انگشترى به او رساندند و مکروهى به او نرسید . یا شخصى را از برابر حضرت امام محمد باقر (ع) گذرانیدند تازیانه بسیار بر او زده بودند . حضرت فرمود: انگشتر عقیق او کجاست، اگر با او مى بود تازیانه نمى خورد. یا آنکه کسى نزد حضرت محمد (ص) آمد و شکوه نمود که دزد در راه اموال مرا ربود، حضرت فرمود: چرا انگشتر عقیق در دست نداشتى که آن از هر بدى آدمى را نگاه مى‌دارد.

آنگونه که بزرگان نقل کرده اند همراه داشتن این حرز مجرب است.

صرف نظر از اینکه باعث فراوانی رزق و روزی می شود در دفع بلا و خطرات نیز بسیار موثر بوده که مورد توصیه دیگران قرار گرفته است.

تعدادی از مردم توجه خاصی به ادعیه و دعاهای همراه دارند مانند حرزها و دعاهای وارد شده از ائمه(س) و طبق توصیه بزرگان قرائت این دعا مجرب است.

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *