خانه / دسته‌بندی نشده / دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع خطرات و بلایا

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع خطرات و بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع خطرات و بلایا پرداخته ایم. برای وسعت و گشایش رزق و برکت و دفع اتفاقات ناگوار دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع خطرات و بلایا,دعای رزق و روزی شرف شمس – دعای شرف الشمس برای دفع بلا و خطرات,دعای شرف الشمس برای فراوانی رزق و روزی,دعای شرف الشمس برای دفع بلا,دعای شرف الشمس مخصوص دفع خطرات,در امان ماندن از بلا با شرف شمس,زیاد شدن رزق و روزی با شرف شمس,خواص و فضیلت انگشتر شرف شمس,آثار و برکات شرف شمس,.وسعت رزق و روزی و ثروت با شرف شمس,حکاکی و نوشتن شرف شمس,دعای شرف شمس روی عقیق زرد رنگ

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی و دفع خطرات و بلایا

شرف الشمس یک دعای معروف و حرز است که از بزرگان نقل شده است. این دعا از ائمه معصومین و تاریخ قرائت آن ۱۹ فروردین است. در واقع این دعای خاص در این روز خوانده می شود و از خاصیت و جایگاهی برخوردار بوده که گفته شده بهتر است روی عقیق زرد رنگ هک شود.

دعای شرف شمس عبارتی به این مضمون است: 

بسم الله الرّحمن الرّحیم. اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

اهمیت و اثرات شرف شمس: 

شرف شمس دارای اثرات و خواص بیشماری است که نمى توان آن را انکار نمود، چنانکه فردى را نزد حاکمى به سبب جرمى مى بردند حضرت صادق (ع) فرمود که انگشترى عقیق به او برسانند، انگشترى به او رساندند و مکروهى به او نرسید .

یا شخصى را از برابر حضرت امام محمد باقر (ع) گذرانیدند تازیانه بسیار بر او زده بودند .

حضرت فرمود: انگشتر عقیق او کجاست، اگر با او مى بود تازیانه نمى خورد.

یا آنکه کسى نزد حضرت محمد (ص) آمد و شکوه نمود که دزد در راه اموال مرا ربود، حضرت فرمود: چرا انگشتر عقیق در دست نداشتى که آن از هر بدى آدمى را نگاه مى‌دارد.

آنگونه که بزرگان نقل کرده اند همراه داشتن این حرز مجرب است. صرف نظر از اینکه باعث فراوانی رزق و روزی می شود در دفع بلا و خطرات نیز بسیار موثر بوده که مورد توصیه دیگران قرار گرفته است. تعدادی از مردم توجه خاصی به ادعیه و دعاهای همراه دارند مانند حرزها و دعاهای وارد شده از ائمه(س) و طبق توصیه بزرگان قرائت این دعا مجرب است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *