خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان

دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان

دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان

امروز و در این مطلب از سایت هاروس، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی و قرآنی به شما عزیزان دعایی پر خیر و نیکی از حضرت موسی علیه السلام می آموزیم که برای دفع شر و دشمنان خوانده می شود. در واقع این دعای عظیم را حضرت موسی علیه السلام برای نابودی فرعون می خواندند.

شما هم می توانید دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان را در مواقعی که احساس می کنید ممکن است از بدی ها و دشمنی ها آسیب ببینید بخوانید که قطعا اثری عظیم و تضمینی خواهد داشت و در زندگی روزمره خود آن را احساس می کنید.

دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان
دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان

دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان,دعای رهایی از دشمنان,دعای رهایی از شر دشمن,دعای رهایی از شر دشمنان,دعا جهت رهایی از دشمن,دعا برای رهایی از دشمنان,دعای دفع دشمن در مفاتیح الجنان,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعاي دفع دشمن در زندگي,دعای دفع دشمن از زندگی زناشویی,دعای دفع دشمن فوری,دعای دفع دشمن و حسودان,دعای دفع دشمن از امام سجاد علیه السلام,

دعای عظیم حضرت موسی علیه السلام برای دفع دشمنان

“رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَى أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلاَ یُؤْمِنُواْ حَتَّى یَرَوُاْ الْعَذَابَ الأَلِیمَ”؛موسى گفت:… اى پروردگار ما، اموالشان را تباه ساز و دلشان را سخت کن.ایمان نمى‏آورند تا آن گاه که عذاب دردآور را بنگرند [۳] . این دعا نیز برای غلبه بر دشمن و همچنین رفع هم و غم مداومت بر آن مجرب می باشد: “ سبحان اللّه کما ینبغی للّه و الحمدللّه کا ینبغی للّه و لا اله الا اللّه کما ینبغی للّه و اللّه اکبر کما ینبغی للّه و لا حول و لا قوه الا باللّه و صلی اللّه علی محمد النبی و علی اهل بیته و جمیع المرسلین و النبیین حتی یرضی اللّه”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *