خانه / دستوری مجرب برای دفع آزار و اذیت همسایگان / دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر و قوی

دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر و قوی

دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر و قوی

در این مطلب از سایت هاروس، به شما عزیزان و همراهان همیشگی رهگشای پرخیر و اسلامی می آموزیم که در واقع باعث می شود از دشمنی ها، بلا ها، سختی ها و مشکلات خلاص شوید، در واقع اگر با همسایه خود مشکلی دارید دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر و قوی را بخوانید.

دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر و قوی
دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر

دعای نجات از همسایه بد,دعاي نجات از همسايه بد,دعای نجات از شر همسایه بد,دعای نجات از دست همسایه بد,دعای برای نجات از همسایه بد,دعا جهت نجات از همسایه بد,دعا نجات از شر همسایه بد,دعا به جهت نجات از همسایه بد,دعا برای نجات از شر همسایه بد,دعا جهت نجات از شر همسایه بد,دعا برای نجات از همسایه بد,دعای مجرب برای نجات از شر همسایه بد,دعایی برای نجات از شر همسایه بد,دعای مجرب برای رهایی از شر همسایه بد,دعای فراری دادن همسایه بد,طلسم همسایه بد,همسایه بد در قران,دعای همسایه بد دعا,همسایه بد در آپارتمان,دعا برای دفع همسایه بد ,دعای همسایه بد ذات,همسایه,دعا همسایه بد در آپارتمان,دعای رهایی از همسایه بد,نجات از همسایه بد

دعای عظیم نجات از همسایه بد سریع التاثیر :

این دعای پرخیر و گره گشا را برای رهایی از همسایه بد بخوانید که ان شاء الله نتیجه لازم را می گیرید. اگر همسایه اے دارید ڪه براے شما مشڪلات ایجاد میڪند و باعث دردسر شما میشود و شما از این همسایه در عذاب هستید.روز دوشنبه و چهارشنبه بعد از نماز عشاء دو رڪعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز دعاے زیر را هفت بار بخوانید

یا شَدیدَ الْمِحالِ یا عَزیزُ أَذْلَلْتَ بِعِزَّتِکَ جَمیعَ ما خَلَقْتَ إِکْفِنی شَرَّ (فُلان) بِما شِئْتَ.

در قسمت فلان نام فرد را بگویید و اگر نام مادرش را بگویید بهتر است و اگر هم نام مادرش را ندارید نام شخص را بگویید و بعد بگویید همسایه ضلع(ببینید ڪدام سمت است شمالی یا جنوبی یا شرقی یا غربی)و بعد از انجام ڪار . دو رڪعت نماز براے امام زمان بخوانید و 51 صلوات هدیه به آقا ڪنید.

دعا برای دفع همسایه مزاحم :

در روایات آمده است مردی به امام حسن شکایت کرد که از همسایه بد عاجز شده است و همسایه ی مزاحمش به شدت او را اذیت می‌کند. امام حسن به او گفت : هر روز وقتی نماز مغرب و عشا را خواندی دو رکعت نماز حاجت بخوان (نیت این نماز باید برآورده شدن حاجت قلبی شما باشد) و بعد از آن آیه ی شریفه ی زیر را ۱۰۰۰ مرتبه بگو :

یا شَدیدَ الْمِحالِ یا عَزیزُ أَذْلَلْتَ بِعِزَّتِکَ جَمیعَ ما خَلَقْتَ إِکْفِنی شَرَّ (فُلان) بِما شِئْتَ. و به جای فلان نام همسایه را بگو.

 

برگرفته از سایت دعا 786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *