خانه / ابطال طلسم / دعای قرآنی برای ابطال السحر و باطل کردن جادو و طلسم

دعای قرآنی برای ابطال السحر و باطل کردن جادو و طلسم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای قرآنی برای ابطال السحر و باطل کردن جادو و طلسم پرداخته ایم. برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو دعا و دستور مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای قرآنی برای ابطال السحر و باطل کردن جادو و طلسم,دعا و دستور قرآنی قوی مخصوص ابطال طلسم – دعای باطل السحر مجرب,دعای باطل السحر قوی و مجرب,دعای ابطال فوری طلسم و جادو,دعای قرآنی برای رفع سحر و طلسمات قوی و مجرب,دعای قوی برای درمان فوری و باز شدن طلسم و سحر

دعای قرآنی برای ابطال السحر و باطل کردن جادو و طلسم

 

برای ابطال سحر و طلسم بطور کلی ، در ابتدا نیت کرده و در وقت و زمانی سعد و نیک و در مکانی پاک در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و ، با خلوص قلبی و پاکی و طهارت کامل برای شخصی که سحر و جادو کرده باشند (شخص مسحور) دستورالعمل ذیل (که بسیار مجرب و موکد است) را همراه با رعایت کامل اداب و شرایط انجام دهد.

دستور العمل برای ابطال سحر و طلسم عبارت از ذیل است :

سوره مبارکه بقره را به طور کامل و صحیح در ورق یا کاغذی بدون خط و و تمیز و مطهر نوشته و بر سردر منزل و خانه خویش (یا به معنای دیگر بالای درب داخل منزل بیاویزد) . اگر چنین کند هر سحر ساحر و طلسم و جادوی جادوگری را خنثی گردانیده و شر و شیطان و نحوست  خودش و اهل منزلش را رها و دور ساخته و به اذن خداوند تبارک و تعالی خوشبختی را به ارمغان خواهد آورد .

پس از تکمیل عمل ، به مدت هفت روز پی در پی به نیازمند و مستحق صدقه دهد که در تاثیر کار و نتیجه گیری بسیار نافع خواهد بود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *