خانه / دعا / دعای قوی باطل سحر های سخت و بسته شده مجرب

دعای قوی باطل سحر های سخت و بسته شده مجرب

اگر فکر می کنید بر شما سحر و طلسم بسته شده است. در ادامه این پست از سری دعا ها و گره گشا های سایت هاروس. دعای قوی باطل سحر های سخت و بسته شده مجرب را می خوانیم. در واقع این دعا باعث می شود که اگر فکر می کنید روزی و یا بخت شما بسته شده نجات پیدا کنید.

,دعای طلسم جذب معشوق,دعای طلسم برای معشوق,دعای طلسم خرسوار,متن دعای طلسم خرسوار,دعای طلسم رزق و روزی,دعا طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای طلسم شکن رزق و روزی,دعا طلسم برای رزق و روزی,دعای باطل شدن طلسم رزق و روزی

دعای قوی باطل سحر های سخت و بسته شده مجرب

دعای قوی باطل سحر های سخت و بسته شده مجرب,دعا برای باز شدن طلسم رزق و روزی,دعای قویترین طلسم رزق و روزی,دعا و طلسم رزق و روزی فراوان,دعا یا طلسم برای رزق و روزی,دعای طلسم مهره مار,دعا و طلسم مهره مار,متن دعای طلسم مهره مار,طلسم و دعای مهره مار,طلسم متن کامل دعای مهره مار رایگان,دعای طلسم ناموس کفتار,دعا طلسم ناموس کفتار,دعای مخصوص طلسم 

دعای باطل سحر دختر مجرد

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند.

باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *