خانه / دسته‌بندی نشده / دعای قوی برای گشایش کار و رفع استرس و اضطراب

دعای قوی برای گشایش کار و رفع استرس و اضطراب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای قوی برای گشایش کار و رفع استرس و اضطراب پرداخته ایم. برای گشایش کارها و رفع استرس و دستیابی به آرامش دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای قوی برای گشایش کار و رفع استرس و اضطراب,دعای مجرب جهت رفع اضطراب دلشوره و استرس و کارگشایی و گشایش امور,دعای قوی برای رفع استرس و اضطراب,دعایی سریع الاجابه برای کارگشایی و گشایش کار فوری,دعایی مجرب برای رفع سریع دلشوره,دعایی بسیار قوی و تضمینی مخصوص رفع دلشوره و گشایش کار

دعای قوی برای گشایش کار و رفع استرس و اضطراب

به مدت یک هفته ، روزانه یکصد مرتبه پس از نماز ذکر و دعای رفع اضطراب ذیل را بخواند. به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای رفع اضطراب و دلشوره و استرس فوری بخواند، دلشوره و اضطرابش از میان خواهد رفت.
(رَبِّ اِنّی مَسَّنِیَ الضُّرِ وَ اَنتَ اََرحَمُ الرّاحِمین)
آیه ۸۳ سوره انبیاء
“پروردگارا! بد حالی و مشکلات به من رو آورده و تو مهربانترین مهربانان هستی”
جهت کارگشایی و گشایش امورات

روزانه سیصدو پنجاه مرتبه آیه شریفه ذیل را بخواند حتما کارهایش گشایش می یابد و روزی اش زیاد میشود و عزت بسیار پیدا میکند.
آیه شریفه ذیل را بخواند:
(قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ )

******************************

کلمات کلیدی مرتبط با دعای رفع استرس و اضطراب و کارگشایی

دعای رفع اضطراب و دلشوره و استرس فوری – دعای دفع استرس – دعای رفع دلشوره و اضطراب – دعایی برای رفع دلشوره و اضطراب – دعای دفع ترس و استرس – دعای از بین رفتن دلشوره و اضطراب – دعای از میان رفتن دلشوره و استرس – دعا برای رفع دلشوره – دعا برای رفع اضطراب

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *