خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای قوی و بی مثال برای باطل کردن سحر و جادو مجرب

دعای قوی و بی مثال برای باطل کردن سحر و جادو مجرب

در صورتی که می خواهید از سحر، شر و طلسم در امان بمانید و اگر درگیر جادو شده اید. پیشنهاد می کنیم که حتما دعای قوی و بی مثال برای باطل کردن سحر و جادو مجرب را بخوانید. ان شاء الله که حاجت مطلوب می شود و سختی آسان می گردد.

,دعا دفع طلسم و جادو,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم بخت

دعای قوی و بی مثال برای باطل کردن سحر و جادو مجرب

دعای قوی و بی مثال برای باطل کردن سحر و جادو مجرب,دعای رفع طلسم بستن بخت,دعا برای رفع طلسم بخت,دعای رفع طلسم سرگردانی,دعای رفع طلسم گنج,دعای رفع طلسم بیکاری,دعای رفع طلسم فروش خانه

هر گاه خواستی باطل سحر برای خود یا شخصی بنویسی بر روی کاغذ سفید معوذتین را ( که سوره مبارکه ناس و فلق می باشد) نوشته.

همچنین آیه فوق را و سپس ان را در ظرف آب بزرگی انداخته و با آن غسل می کنی و به نیت باطل سحر و هنگامی که غسل انجام می دهی.

باید آب از روی بدنت بر روی زمین نریزد بلکه ظرفی مانند تشت زیر پا گذاشته و آب در داخل ظرف جمع شود و آن آب جمع شده را در ظرف روان میریزی و این عمل غسل را باید هفت روز مداوم و بدون قطع نمودن انجام دهی .

دعای بی مثال باطل کردن سحر تجربه شده + متن

و این آیات را باید بر روی ورقه نوشت :

((بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیمِ * قُل اَعُوذُ بِرَبِّ الفَلَقِ * مِن شَرِّمَا خَلَقَ * وَ مِن شَرِّ غَاسِقٍ اِذَا وَقَبَ * وَ مِن شَرِّ النُّفَّاثَاتِ فِی العُقَدِ * وَ مِن شَرِّ حَاسِدٍ اِذَا حَسَدَ ))

(( بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم * قُل اَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ * مَلَکِ النَّاسِ * اِلَهِ النَّاسِ * مِن شَرِّ الوَسوَاسِ الخَنَّاسِ * اَلَّذِی یُوَسوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ * مِنَ الجِنَّةِ وَالنَّاسِ ))

(( بسم الله الرحمن الرحیم فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هناک و انقلبوا صغرین و القی السحرة ساجدین – قالوا امنا برب العالمین رب موسی و هارون فلما القوا قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و بحق الله الحق بکلمة و لوکره المجرمون انما صنعوا کید ساحر و لا یفلح الساحر حیث اتی یا شکیکفی یا قاهروا . ))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *