خانه / بخت گشایی / دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی پرخیر

دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی پرخیر

دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی پرخیر

زندگی پر از پستی و بلندی است و در قسمتی از آن باید شریکی را برای زندگی خود در نظر بگیرید؛ شریک زندگی می تواند مسیر موفقیت شما را کامل تر کند و به سوی آنچه که می خواهید حرکت کنید؛ در نتیجه اتفاقات مثبتی برای شما رخ خواهد داد و قطعا آنچه که انتظارش را دارید به سرانجام خوبی بدل می گردد. دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی پرخیر را می خوانیم که وضعیت زندگی ما را به سویی می برد که خوبی ها را بیشتر احساس کنیم.

دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی پرخیر
دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی

دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج امام علی,دعای ازدواج در مفاتیح,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج آسان,دعای ازدواج جوانان,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج مجرب,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج مجدد,دعای ازدواج در مفاتیح الجنان,دعای ازدواج برای دیگران,دعای ازدواج فرزند,دعای ازدواج با معشوق پر خیر و سریع التاثیر,دعای ازدواج عظیم و سریع الاثر,دعای ازدواج شیخ بهایی,دعای ازدواج زن بیوه,دعای ازدواج قوی و تجربه شده پرخیر.

دعای قوی و سریع الاجابه برای بخت گشایی:

ابابصیر می‌گوید که امام صادق علیه‌السلام به من فرمود: زمانی که یکی از شما می‌خواهد ازدواج کند، چه می‌کند؟ گفتم نمی‌دانم(!)فرمود: زمانی که همت کرد تا ازدواج کند، پس باید دو رکعت نماز بخواند و خدا را حمد گوید و سپس اینگونه دعا کند:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ فِی مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً وَ قَدِّرْ لِی وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَمَاتِی».

«خدایا من می‌خواهم ازدواج کنم، برای من از بین زنان، پاکدامن‌ترین آنها را مقدر کن؛ زنی که درباره خود و اموال شوهرش حفیظ‌ترین باشد و رزقش زیادترین و برکتش بزرگ‌ترین باشد و فرزندانی برایم مقدر کن که بازماندگانی صالح برای من باشند در زندگی و پس از وفاتم.»ا

دعا‌های موثر برای ازدواج:

گفته می‌شود آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند ، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی . نتایج و عجایب بسیار دارد. ان شاءالله تعالی .
« إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ ».
برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می‌دانند و آن آیه چنین است : 

« وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَکَّرُونَ »

تلاوت آیه ۴۱ از سوره فاطر را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان ، پس از انجام فریضه نماز است . روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید . توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید .                

دعای آمدن خواستگار:

برای سریع آمدن خواستگار و تسریع در امر ازدواج آیه ۳۲ سوره ی نور را هر روز به وقت هر اذان بخوانید :

وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ همچنین برای استجابت دعا و سریع تر آمدن خواستگار در کنار آیه ی شریفه ی بالا آیه ی زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و گلاب را بخورید: وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ             

  

برگرفته از سایت دعا786  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *