خانه / برای ادای قرض و زیاد شدن رزق / دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی

زندگی انسان ها همواره درگیر فراز و نشیب های بسیاری است که احتمالا تمام روزشان را مختل می کند و گاه ممکن است به دلیل بیماری و یا سختی های زندگی نتوانند به پی رزق و روزی کسب برکت از جانب پروردگار جهانیان بروند. از این رو بهتر است ادعیه را فراموش نکنید، بخصوص صبحی که برای انجام کاری بر می خیزید.دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی را در این زمان ها بخوانید، ان شاءالله که خداوند متعال و بخشنده شما را از شر بدهی و مشکلات رزق و روزی دور کند و پنجره ای جدید رو به زندگی شما باز شود و موفق به کسب درآمد مطلوبی شوید.

دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی
دعای قوی  برای رزق و روزی

دعای سریع التاثیر و مجرب کارگشایی,دعای قوی برای اجابت خواسته ها و رزق و روزی,دعای مجرب افزایش رزق و روزی در زندگی,ادعیه سریع الاجابه جهت کسب روزی از درگاه خداوند,دعای کسب روزی از درگاه خداوند بزرگ و مهربان,دعای قوی و مجرب برای رزق و روزی,دعا های سریع الاجابه و کارگشا جهت کسب روزی و خیر و برکت از درگاه خداوند,

دعای مجرب برای رزق و روزی:

این دعا را بخوانید تا بر شما ثروتی بی انتها بخشیده شود.

بسم الله الرحمن الرحیم.

اللّهُمَّ اِنّی اَسأَلُکَ یا قَریبَ الفَتحِ وَ الفَرَجَ یا رَبَّ الفَتحِ وَ الفَرَج یا اِلهَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ عَجِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ سَهِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ یا فَتّاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا مِفتاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا فارِجَ الفَتحِ وَالفَرَجِ یا صانِعَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا غافِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا رازِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا خالِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا صابِرَالفَتحِ وَ الفَرَجِ یا ساتِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ وَاجعَل لَنا مِن اُمُورِنا فَرَجاً وَ مَخرَجاً اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعینَ بِرحمتک یا اَرحَمَ الرّاحمینَ.

اعمالی برای وسعت رزق :

1) تلاوت سوره واقعه در هر شب مخصوصاً در ركعت اول نافله نماز عشاء .

2) ذكر آيات 2 و 3 سوره طلاق بعد از نمازهاى واجب. ( و مَن يتّق الله يَجعل له مخرجاً، و يَرزقُه من حيثُ لايحتَسِب و من يتوكّل على الله فهو حسَبُه انَّ الله بالغ امره قد جعل الله لكلّ شى‏ء قدراً ). اساتيد اخلاق بر ذكر اين آيات بعد از نمازهاى واجب تأكيد بسيار دارند و به تجربه آثار شگرفى در اين كار نهفته است .

3) دعاى طلب روزى از امام صادق(ع) : اللهمّ انّه ليسَ علمٌ بِموضعِ رزقى و انّما اطلبُهُ …..( تعقيب نماز عشاء) .

4) سلام كردن به هنگام ورود به منزل  : اگر كسى در منزل نبود اين گونه سلام بدهد : السّلام علينا من ربِّنا و بعد سوره توحيد را بخواند. نقل شده با اين عمل، خداوند بركات خود را بر اهل آن منزل عنايت خواهد نمود .

5) حضرت رسول(ص) فرمود هر كه هر روز صد مرتبه اين ذكر را بگويد ( لا اله الاّ الله الملكُ الحقُّ المبين ) از فقر و وحشت قبر امان يابد و توانگر شود و درهاى بهشت بر وى گشوده شود .

6) مداومت بردعای ( اللهم اَغْنِنِى بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصيَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ )  .

                          
7) صدقه دادن به مقدار كم و به صورت مداوم.   

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *