خانه / دسته‌بندی نشده / دعای قوی و کلیدی برای رفع اضطراب و استرس

دعای قوی و کلیدی برای رفع اضطراب و استرس

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای قوی و کلیدی برای رفع اضطراب و استرس پرداخته ایم. برای رفع استرس و اضطراب و ناآرامی دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای قوی و کلیدی برای رفع اضطرای و استرس,ذکر و دعای قوی و موثر جهت تقویت اعصاب و روان و رفع دلشوره و اضطراب شدید,دعای قوی برای تقویت اعصاب,دعای تضمینی مخصوص آرامش اعصاب و روان,ذکر و دعایی سریع الاجابه برای رفع دلشوره و استرس,اذکار و ادعیه مجرب جهت از بین بردن دلشوره و اضطراب,دعایی فوری و کلیدی مخصوص آرامش و آسایش در زندگی و کار

دعای قوی و کلیدی برای رفع اضطراب و استرس

برای بی حوصلگی و اعصاب و روان:ذکر «یا حلیم» روزی ۸۸ مرتبه

**************************

به طور یقین تمامی ما انسان ها در بسیاری از مواقع زندگی خود دچار اضطراب می شویم از این رو لازم است بدانیم در این لحظه ها چه کاری باید انجام دهیم.

در بسیاری از آموزه های دینی دعاهایی برای رفع استرس و اضطراب مورد سفارش قرار گرفته که افراد می توانند با خواندن این دعاها تا اندازه زیادی آرام شوند و به آرامش دست پیدا کنند.ذکر و دعای قوی و موثر جهت تقویت اعصاب و روان و رفع دلشوره و اضطراب شدید ذکر و دعایی سریع الاجابه برای رفع دلشوره و استرس ذکر و دعای قوی و موثر جهت تقویت اعصاب و روان و رفع دلشوره و اضطراب شدید دعایی فوری و کلیدی مخصوص آرامش و آسایش در زندگی و کار دعای قوی برای تقویت اعصاب دعای تضمینی مخصوص آرامش اعصاب و روان اذکار و ادعیه مجرب جهت از بین بردن دلشوره و اضطراب

دعای مجرب رفع دلشوره و کاهش اضطراب

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).

ذکر و دعایی بسیار مجرب برای دفع دلشوره و استرس

برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد می شود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)

توجه شود :

با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ، ذکر « ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام می شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *