خانه / ختم و تعویذ / دعای مجرب بخت گشایی – دعای قوی جهت ازدواج و بخت

دعای مجرب بخت گشایی – دعای قوی جهت ازدواج و بخت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس دستورالعمل آسان بخت گشایی و دعای ازدواج و بخت برای شما هموطنان گرامی قرارداده ایم . اگر هنوز در زندگی فرد مورد نظر خود را برای ازدواج پیدا نکرده اید و یا خواستگار خوب ندارید دعای قوی عنوان شده را بخو‌انید که ان شالله بختتان بازشود .

دستورالعمل آسان بخت گشایی – دعای ازدواج و بخت , دعا جهت گشایش بخت , بخت گشایی فوری و مجرب , دعای ازدواج و گشودن بخت , دعای باز شدن بخت بسته شده , دعایی مجرب برای بخت گشایی , بخت گشایی فوری و اسان , دعای گشوده شده بخت دختر , دعای باز شدن بخت پسر و دختر , دعا بخت گشا , باز شدن بخت و اقبال , دعای گشایش اقبال و بخت و ازدواج , دعای کلیدی و اسان برای گشایش بخت , دعایی بسیار اسان برای بخت گشایی و ازدواج , دعای اسان ازدواج و بخت گشایی

دستورالعمل آسان بخت گشایی و دعای ازدواج و بخت

برای اینکه بختش گشوده گردد و بتواند ازدواج کند و عاقبتش بخیر شود و نیک و خوش زندگی کند و خوشبخت گردد، دستورالعمل ذیل را اجرا نماید. می بایست به طور روزانه به مدت ٩ روز نیت کرده و در طی ٩ روز دعای شریف و مجرب ذیل را هر روز ۱۴ مرتبه قرائت نماید. ان شاءالله بختش گشوده گردد و بی شک ازدواجی موفق خواهد داشت. مجرب است :

(اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ

‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ

وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ

وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ

حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ

إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ ) .

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *