خانه / برای محبت شدید / دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت

دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت

دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت

محبت افراد در جلب کردن شیوه های خاص خود را دارد، برخی بسیار با محبت بوده و انسان های آرام تری هستند پس شما در هنگام جلب محبت این افراد کار خیلی سختی را در پیش ندارید، اما عده ای نیز در مقابل محبت اطرافیان و ابراز احساسات مقاوم می کنند.در چنین مواقعی دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت به کمک شما خواهد آمد و با متن و دستور کاری که ما در ادامه ی مطلب در اختیار شما قرار می دهیم می توانید از این دعا به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و زندگی خود را روبراه کنید. از سوی دیگر این دعا برای جلب شهرت نیز کاربرد بسیاری دارد و شما را در بین مردم و افرادی که با آن ها ارتباط دارید محبوب می سازد.

دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت
دعای مجرب و تضمینی جلب محبت

دعای قوی و مجرب جلب محبت,دعایی برای جلب محبت در زندگی,دعای محبوب شدن,دعای محبوبیت نزد خانواده,ذکر محبوبیت,ادعیه و اذکار جلب محبت در زندگی,ذکر جلب شهرت در زندگی,دعایی برای جلب شهرت و محبوبیت در زندگی,دعای مجرب و تضمینی جلب محبت و شهرت,ادعیه قوی و تضمینی جلب شهرت انسان ها,دعای ایجاد محبت و محبوبیت در افراد مختلف.

دعایی برای جلب شهرت و محبوبیت در زندگی:

این دعا را در روز جمعه نوشته و با بازوبند روی بازی راست خود قرار دهید، انشالله که به خواسته ی خود می رسید:

ططاهملیخ ابتهجت القلوب و شرت القلوب و انبسطت الانفس لحامله فلان بن فلانة( اسم خود و مادرش را بنویسد ) صعصهلهیلوع و ولکیع یحبونهم کحب الله و الذین آمنوا اشدحبا لله سلام قولا من رب رحیم فلما راینه اکبرنه و قطعن ایدیهن و قلن حاش لله ما هذا بشرا ان هذا الا ملک کریم وجوه یومئذ ناضرة تعرف وجوههم نضرة النعیم و صلی الله علی سیدنا محمد و علی آله و صحبه ( المرضیین ) و سلم و الحمدلله رب العالمین.

دعای جلب محبت سریع:

به جهت محبت بین الزوجین که ما بین آنها نزاع (اختلاف) بوده باشد این دعا را نوشته در موم گیرد و در زیر سر خود نهد محبت بهم رسد. ان شاء الله.

بسم الله الرحمن الرحیم.

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ. فلان علی حب فلان (به جای فلان ، نام شخص و مادرش را بنویسد).

دعای محبت از راه دور:

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ).

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *