خانه / دعا / دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن و رفع درد و مشکلات

دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن و رفع درد و مشکلات

دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن و رفع درد و مشکلات

گاه ممکن است بر اثر اتفاقات و یا افسردگی دچار ناراحتی و حزن در زندگی شویم، قطعا خیلی تحملش سخت است، برای برخی تحمل این مشکلات از بسیاری از اتفاقات دیگر نیز بد تر است، پس قطعا نیاز به دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن خواهند داشت که به آرامش برسند.ضمن این که دعا ها همیشه حال شما را خوب می کنند، حتی اگر به آن ها نیاز ندارید بخوانید و سعی کنید از خداوند بزرگ و منان بخشش را طلب کنید، قطعا او بسیار آمرزنده و مهربان است و می تواند مشکلات شما را حل کند. رسوال اکرم (ص) دعایی را معرفی کرده اند که شما بر اساس آن می توانید غم و اندوه زندگی را از بین ببرید.

دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن
دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی

دعای رفع ناراحتی, دعای سریع الاجابه برای درمان و رفع انواع مشکلات, دعای رفع درد و بلا, دعای رفع ناراحتی و استرس, ذکر تضمینی و پربرکت رفع بیماری و غم, دعای رفع غم پیامبر (ص), دعای رفع ناراحتی اعصاب, ذکری برای دفع ترس و غم, دعای رفع ناراحتی و مشکلات,  دعای رفع ناراحتی و مشکلات, دعای گشایش مشکلات, دعای رفع مشکلات خانوادگی,

دعای مجرب و تضمینی دفع ناراحتی و حزن و رفع درد و مشکلات: پیامبر (ص) پر از این که دعا را خواندند از مردم خواستند تا آن را به هم آموزش دهند تا از مشکل و درد در امان باشند. خداوند آن ها را پاداشی عظیم می دهد. اللَّهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ وَ ابْنُ عَبْدِكَ وَ ابْنُ أَمَتِكَ نَاصِيَتِي فِي يَدِكَ مَاضٍ فِيَّ حُكْمُكَ عَدْلٌ فِيَّ قَضَاؤُكَ أَسْأَلُكَ بِكُلِّ اسْمٍ هُوَ لَكَ سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَكَ أَوْ أَنْزَلْتَهُ فِي كِتَابِكَ أَوْ عَلَّمْتَهُ أَحَداً مِنْ خَلْقِكَ أَوِ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِي عِلْمِ الْغَيْبِ عِنْدَكَ أَنْ تَجْعَلَ الْقُرْآنَ رَبِيعَ قَلْبِي وَ نُورَ صَدْرِي وَ ذَهَابَ هَمِّي وَ جَلَاءَ حُزْنِي.

برگرفته از سایت دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *