خانه / دعا / دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی

دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی

دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی

روزی هر کسی نزد خداوند بزرگ و متعال مشخص است و این بستگی به شما به عنوان انسانی دارد که آن را چگونه بدست می آورید و زمانی که روزیتان را کسب می کنید آیا حلال است یا خیر؟ آیا خمس و زکات آن پرداخت شده است یا خیر؟دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی را می توانید برای کسب بهترین روزی در زندگی خود بخوانید و از الله متعال بخواهید که شما را بر تمام گناهانی که انجام داده اید ببخشد و اگر قصد دارید خیلی سریع تر دعایتان مستجاب شود بهترین کار این است که با خلوص نیت خوانده شود.

دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی
دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی

دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی,دعاهای کسب روزی,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی کسب و کار,دعای کسب رزق روزی,دانلود دعای کسب روزی,دعای برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی حلال,دعای کسب رزق و روزی,دعای کسب رزق روزی,دعای کسب رزق حلال,دعای رزق کسب و کار,دعای مجرب و سریع التاثیر,دعایی عظیم برای کسب درآمد,دعای تضمینی کسب درآمد.دعای روزی و برکت,دعای روزی و برکت مغازه,دعای روزی و برکت خانه,دعای روزی و برکت صوتی,دعای روزی برکت,دعا برای روزی و برکت,دعای رزق و روزی و برکت مال,دعای رزق و روزی و برکت برای مغازه,دعای رزق و روزی و برکت مغازه,دعا برای افزایش روزی و برکت,دعاي روزي و رزق,دعا روزی و رزق,دعای گشایش روزی و رزق,ختم و دعا روزی و پول و ثروت در زمان کوتاهدعای برای گشایش کار و رزق و روزی,دعای رزق روزی گشایش کار,دعا برای روزی کسب و کار,دعا رزق و روزی کسب و کار صوتی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای افزایش رزق و روزی مغازه و کسب و کار.

دعای مجرب و سریع التاثیر کسب روزی:

این دعا را زمانی بخوانید که احساس می کنید نیاز به کسب روزی بیشتر البته حلال دارید. قطعا خدای متعال در این شرایط شما را مورد رحمت خود قرار می دهد. او همواره یاری دهنده ی کسانی است که روزی خودشان را تنها از او طلب می کنند.

اللَّهُمَ‏ إِنَ‏ ذُنُوبِي‏ لَمْ‏ يَبْقَ‏ لَهَا إِلَّا رَجَاءُ عَفْوِكَ وَ قَدْ قَدَّمْتُ آلَةَ الْحِرْمَانِ بَيْنَ يَدَيَّ فَأَنَا أَسْأَلُكَ مَا لَا أَسْتَحِقُّهُ وَ أَدْعُوكَ مَا لَا أَسْتَوْجِبُهُ وَ أَتَضَرَّعُ إِلَيْكَ بِمَا لَا أَسْتَأْهِلُهُ وَ لَمْ يَخْفَ عَلَيْكَ حَالِي وَ إِنْ خَفِيَ عَلَى النَّاسِ كُنْهَ مَعْرِفَةِ حَالِي أَمْرِي اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ رِزْقِي فِي السَّمَاءِ فَأَهْبِطْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ فَأَظْهِرْهُ وَ إِنْ‏ كَانَ بَعِيداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ كَانَ قَرِيباً فَيَسِّرْهُ وَ إِنْ كَانَ قَلِيلًا فَكَثِّرْهُ وَ بَارِكْ لِي فِيهِ.

 

دعای رزق و روزی و کسب و کار از امام جواد (ع)  :

بعضی توصیه کرده‌اند که دعای زیر را بعد از هر نماز واجب بخوانید و بعضی هم معتقدند که این دعا را به مدت ۹ روز و روزی ۱۴ مرتبه بخوانید :

«اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بِحَقِ وَلیِّکَ مُحَمَّدِ بنِ عَلیِّ التَّقی الجَواد علیه السلام اِلّا جُدتَ به عَلیَّ مِن فَضلِکَ و تَفَضَّلتَ بِهِ عَلیَّ مِن وُسعِکَ وَ وَسَّعتَ بِهِ عَلیَّ مِن رِزقِکَ و اَغنَیتَنی بِحَلالِک عَن حَرامِک و بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ و جَعَلتَ حاجَتی اِلَیکَ و قَضاءَها عَلَیکَ اِنَّک لِما تَشاءُ قَدیر».

محدث قمی در کتاب منتهی الآمال درباره این دعا چنین می‌نویسد :

«علما روز‌ها را دوازده ساعت بخش کرده‌اند و هر ساعتی را به امامی نسبت داده‌اند و ساعت نهم روز‌ها متعلق به حضرت جواد (ع) است… و توسل به آن حضرت در این ساعت برای وسعت رزق نافع است…» سید هبه الله راوندی در کتاب مجموع الرائق، دعای فوق را برای سفر کردن نقل کرده است.

دعا از پیامبر (ص) برای کسب رزق فوری :

از حضرت محمد (ص) نقل شده است: قسم به آن خداوندی که من را به پیامبری انتخاب کرد، هر که این دعا را بنویسد و به همراه داشته یا در خانه و مغازه خود قرار دهد، فقر او به ثروت و روزی بسیار تبدیل می‌شود.

“یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین”.

در شرحی دیگر برای کسب روزی و مال گفته شده است که پس از این دعا سوره حمد، توحید، قدر و آیت الکرسی را نیز بخوانید و سپس برخیزید و روز به سمت قبله طلب حاجت کنید.

 

برگرفته از سایت اهنوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *