خانه / دعای مهر و محبت / دعای مطلوب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق

دعای مطلوب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق

در این پست دعا ها و اذکاری می خوانیم که باعث می شود عشق و محبت به شما چند برابر شده و اگر می خواهید همسرتان نسبت به شما حس خوبی داشته باشد. دعای مطلوب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق را بخوانید که ان شاء الله مشکل حل می شود.

,دعاهای محبت,دعاهای محبت شدید,دعاهای محبت سوزاندنی,دعاهای محبتی,دعاهای محبت شیخ بهایی,دعاهای محبت خلقی,دعاهای محبت از راه دور,دعای محبت فوری,دعای محبت,دعای محبت قوی,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید,دعای محبت شدید از راه دور,دعای محبت شدید سوزاندنی,دعای محبت شدید پاشیدنی,دعا محبت شدید,دعای محبت شدید بین زن و شوهر,

دعای مطلوب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق

دعای مطلوب برای جلب محبت و زیاد شدن عشق,دعای محبت از راه دور برای شوهر,دعای محبت از راه دور فوری,دعا محبت از راه دور فوری,دعای محبت از راه دور سریع,دعای محبت فوری خواندنی,دعای محبت فوری بین زن و شوهر,دعای محبت فوری بین دو نفر,دعای محبت فوری خوردنی,دعای محبت فوری نوشتنی,دعای محبت فوری سوزاندنی,دعای محبت فوری

این دعا را با مشک وزعفران بردو قطعه پارچه نوشته و یکی را در اب روان یا چاه اب انداخته ودیگری را با خود همراه کنید
علیکم یااصحاب السحرو الوسواس ورضوان وابلیس اجمعین و یا ادنان ویلحقوا بسم فلان ابن فلان
وبه جای فلان ابن فلان اسم شخص مورد نظر خودو مادرش را میبریدودیگر اینکه اگر شخص مورد نظر مونث باشد به جای (ابن)می نویسید(بنت)

اگر خواهی کسی رو با خودت مهربون کنی بنویس در موقعی که شمس در شرف هست.خوب اینهم دعا .آیت الکرسی را هفت دفعه روی کاغذ سفید نوشته ودر طعام طرف کنید. حتما نیت یادتون نره.

دعای مطلوب محبت برای دختران

اگر خواهی که کسی از محبت و دوستی از تو جدایی نکند، در روز یکشنبه ناخن های دست و پای خود را بگیرد و بسوزاند و خاکستر آن را در آب یا شربت ریخته و بگوید : “تسخیر کردم دل و جان و عشق فلان زاده فلان را” . بعد به هر که داده بخورد که از عشق دیوانه شود و جدا نشود تا آخر عمر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *