خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای مقاومت در برابر سختی ها و دفع دشمنی و گرفتاری

دعای مقاومت در برابر سختی ها و دفع دشمنی و گرفتاری

در یکی دیگر از پست ها و دعا های سایت هاروس می خواهیم به شما عزیزان دعای مقاومت در برابر سختی ها و دفع دشمنی و گرفتاری را شرح دهیم. این دعا باعث می شود که از سختی ها، مشکل، گرفتاری و تلخی ها نجات پیدا کنید. البته این دعا در واقع سبب می شود که اگر جوانی مدام بدبیاری دارد و یا از کار بیکار شده است نجات پیدا کند.

,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن بخیل,دعای دفع دشمن ظالم,دعای نابودی دشمن ظالم,دعا برای دفع دشمن ظالم,دعا برای نابودی دشمن ظالم,دعا جهت دفع شر ظالم,دعا جهت نابودی دشمن ظالم,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع شر و بلا,دعاي دفع شر و بلا,دعا دفع شر و بلا,دعای برای دفع شر و بلا,دعا جهت دفع شر و بلا,دعای دفع شر بلا,

دعای مقاومت در برابر سختی ها و دفع دشمنی و گرفتاری

دعای مقاومت در برابر سختی ها و دفع دشمنی و گرفتاری,دعای دفع دشمن و بدخواه,دعای دفع شر بدخواهان,دعای دفع شر بدخواه,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعای دفع دشمن و مزاحم,دعا دفع دشمن و مزاحم,دعای دفع شر و مزاحم,دعا برای دفع دشمن و مزاحم,دعای رفع شر و مزاحم,دعای دفع شر مزاحم از زندگی,دعاي دفع شر مزاحم,دعا دفع شر مزاحم,

دعای مقاومت در برابر گرفتاری و مشکلات بزرگ

عزیزان این دعا سبب می شود که از چشم دشمن در امان مانده و از خطرات و سختی ها دور شوید. مشکلات پیش و روی تان یک به یک حل شود.

وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلكِنَّ اللّهَ رَمَى‏ (انفال17)

إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا لا وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا ج وَقَالَ الْإِنسَانُ مَا لَهَا ج يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتاً لِيُرَوْا أَعْمَالَهُمْ ط فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ ط وَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ (زلزله8)

بعد از خواندن دعا وپاشیدن ریگ، دست خود را بر سر خود نهاده ودعای ذیل را خواند ودر جای خود نشسته باشد. دشمن از نزد وی بگذرند، مگر وی را به کل نمی بینند:

رَبِّ أَرِنِي أَنْظُرْ إِلَيْكَ قَالَ لَنْ تَرَانِي وَلكِنِ انْظُرْ إِلَى الْجَبَلِ فَإِنِ اسْتَقَرَّ مَكَانَهُ فَسَوْفَ تَرَانِي فَلَمّا تَجَلّى‏ رَبُّهُ لِلْجَبَلِ جَعَلَهُ دَكّاً وَخَرَّ مُوسى‏ صَعِقاً فَلَمّا أَفَاقَ قَالَ سُبْحَانَكَ تُبْتُ إِلَيْكَ وَأَنَا أَوَّلُ الْمُؤْمِنِينَ (اعراف 143)

إِلَّا تَنصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللّهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِينَ كَفَرُوا ثَانِيَ اثْنَيْنِ إِذْ هُمَا فِي الْغَارِ إِذْ يَقُولُ لِصَاحِبِهِ لاَتَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا فَأَنْزَلَ اللّهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ وَأَيَّدَهُ بِجُنُودٍ لَمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ كَلِمَةَ الَّذِينَ كَفَرُوا السُّفْلى‏ وَكَلِمَةُ اللّهِ هِيَ الْعُلْيَا وَاللّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ (توبه40)

فَاضْرِبْ لَهُمْ طَرِيقاً فِي الْبَحْرِ يَبَساً لاَّ تَخَافُ دَرَكاً وَلاَ تَخْشَى‏ (طه77)

وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ إِيْدِيهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ(یس9)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *