خانه / دعا / دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب

دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب

دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب

زندگی بخش های مختلفی دارد و یکی از آن ها ورود به دنیای جوانی و همین طور عشقی است که احتمالا برای هر کسی به وجود خواهد آمد، به همین منظور انتخاب همسر نیز ادامه ی همین راه است و تشکیل یک خانواده مسیر را به طور دقیق تر مشخص می کند.پس در ادامه ی این مطلب دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب را بخوانید که به جهت رهایی از سختی های انتخاب شریک زندگی می تواند بسیار کاربرد داشته باشد.

دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب
دعای پر خیر برای یافتن همسر مناسب

دعای انتخاب همسر از امام رضا علیه السلام,دعا برای انتخاب همسر خوب,دعا برای انتخاب همسر دلخواه,دعا جهت انتخاب همسر,دعای یافتن همسر خوب,دعای یافتن همسر دلخواه,دعا یافتن همسر,دعا یافتن همسر خوب,دعا یافتن همسر دلخواه,دعاي يافتن شوهر خوب,دعای یافتن زن,دعای برای یافتن همسر,دعا برای یافتن همسر باتقوا,دعا برای یافتن همسر زیبا.

دعای پر خیر و مجرب برای یافتن همسر مناسب:

“یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.

پس خواندند “اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَهَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَهَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَهِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ”.

دعای تضمینی برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج:

با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

۱سوره الفلق ( ۷ مرتبه ).

۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه ).

۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه ).

۴-سوره طه ( ۲ مرتبه).

۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه ).

اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر را روزهای یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه (طلوع آفتاب) انجام دهید.(هرساعتی میتوانیدانجام دهیدولی طلوع آفتاب بهترین زمان است) روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره ، آن را جویا شوید.

برگرفته ار سایت هاروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *