خانه / رزق و روزی و برکت مال / دعای کسب رزق و روزی باورنکردنی و زیادت مال و پول

دعای کسب رزق و روزی باورنکردنی و زیادت مال و پول

در صورتی که می خواهید به پول و مال زیادی دست یابید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما دعای کسب رزق و روزی باورنکردنی و زیادت مال و پول را بخوانید. این دعا نتیجه بخش و راهگشا است. همین طور سبب دفع بدترین و سخت ترین مشکلات پیش و رو می شود.

,دعای امام باقر برای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی زیاد,دعا برای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی برای مغازه,دعای کسب روزی در مغازه,دعا برای کسب روزی مغازه,دعا برای روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای روزی در کسب و کار,

دعای کسب رزق و روزی باورنکردنی و زیادت مال و پول

دعای کسب رزق و روزی باورنکردنی و زیادت مال و پول,دعای کسب روزی,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی مغازه,دعای کسب روزی صوتی,دعای روزی کسب و کار,بهترین دعای کسب روزی,دعا برای کسب روزی,

دعای کسب رزق باورنکردنی + دستور

به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق است حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.

در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعاي تنگي روزيدعاي تنگي روزي ( و نيز درخواست حوائج در سفر طولاني )  که هنگام طلوع افتاب دراب اندازد:

بسم الله الرحمن الرحيم الملک الحق المبين من العبد الذليل الي الملک المولي الجليل سلام الله علي محمد و علي فاطمه والحسن والحسين و علي محمد و جعفر و موسي و علي و محمد و علي و الحسن و الحجة القائم المنتظر المهدي مولينا و سيدنا صلوات الله و سلامه عليهم اجمعين رب اني مسني الضر والخوف فاکشف ضري و امن خوفي بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبي و وصي و صديق و شهيد ان تصلي علي محمد و علي ال محمد يا الله يا رحمن الراحمين اشفعوا لي يا ساداتي و موالي بالشان الذي لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسني الضر و الخوف يا ساداتي والله يا ارحم الراحمين وافعل بي ما انت اهله يا رب کذا و کذابه جاي کذا و کذا حاجت خود را بنويسدهر کس سوره فیل را ۲۱ بار بعد از نماز ظهر بخواند روزی او از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  مفید استبراي وسعت رزقهر روز بعد از نماز صبح اين ايه را ۱۱۰ مرتبه بخوانيد(اِن الله هو الرزاق ذوالقوة المتين).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *