خانه / دسته‌بندی نشده / دعای کله بند چیست و آثار و برکات دعای کله بند با متن دعا

دعای کله بند چیست و آثار و برکات دعای کله بند با متن دعا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای کله بند چیست و آثار و برکات دعای کله بند با متن دعا پرداخته ایم. برای دانستن خواص دعای کله بند مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای کله بند چیست و آثار و برکات دعای کله بند با متن دعا,دعای کله بند چیست – خواص دعای کله بند – متن دعای کله بند,خواص طلسم کله بند,دعای زبان بند کله بند,دعای مهر و محبت کله بند,اثرات دعای کله بند,دعای کله بند برای چیست,عکس دعای کله بند,دعای کله بند قوی و مجرب,دعای زبان بند و مطیع کردن کله بند,دعای کله بند با سر گوسفند,دعای کله بندی یهودی و کلیمی

دعای کله بند چیست و آثار و برکات دعای کله بند با متن دعا

طلسم کله بند

این طلسم را برای اینکه این که طرف مقابل فقط شما را ببیند و خانومی به چشمش نیاد زبونش بسته شود با کله ی گوسفند انجام میدهند.

***************************

برای بستن زبان بد گویان

اگر شخص مومنی از دست حسودان و دشمنان و زبان بد گویان و شر جادوگران در امان نیست، می تواند این ختم را انجام دهد که تا آخر عمر به او هیچ آزاری نرسد و اگر پنجاه سال او را بسته باشند، به اذن الله باز میشود. برای بستن زبان بد گویان و حسودان و دشمنان و بی اثر شدن جادوی جادوگران باید نماز خوان باشد و به مدت ده روز به این شکل که:

هر روز، اول غسل کند و بعد از نماز صبح یا مغرب یا نماز شب، اول صد بار بر حضرت محمد و آل او صلوات بفرستد و سه بار سوره توحید، ده بار آیت الکرسی، یک بار سوره فلق و ناس، هشتاد بار ذکر یا حسیب، ده بار لا حول لا قوه الا بالله العلی و العظیم بخواند و بعد به خود فوت کند و بگوید:

خداوندا، به حق اسماء عظیمت و به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح و به حق محمد و آل او (چهارده معصوم را اسم ببرد) مرا از شر حسودان و جادوگران و زبان بدگویان و از شر جن و انس و بد خواهان تا آخر عمر در امان خودت حفظ کن.

این ختم را تا ده روز ادامه دهد و بعد از آن این آیات و اسما و تمام ذکرهایی که گفته شد هر کدام را فقط ۱ (یک) بار بنویسد و به خود ببندد. اگر تاثیر بیشتری خواستار باشید، در کاغذی سفید یک بار آیت الکرسی و یک بار سوره توحید و یک بار سوره فلق و ناس و یک بار لاحول ولا قوه الا بالله العلی و العظیم و یک بار صلوات را نوشته و بعد بنویسید به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح توکلت الله امنت بالله و به حق (اسم چهارده معصوم را بنویسد) چهارده معصوم توکلت الله امنت بالله .

اگر این تعویذ را هر کس به خود ببندد ۷ ملک قدرتمند از طرف خدا بالای سر او و اطراف او می آیند و همیشه از او محافظت می کنند در برابر تمام بلاها و خوف های عظیم. البته اگر بیشتر اوقات با وضو باشید بهتر است و شب های جمعه یعنی پنجشنبه شب بخور روشن کنید خیلی خوب است. البته این ها برای بالا بردن کیفیت است. وگر نه در اصل موضوع خللی ایجاد نمی کند.

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه بروج را به جهت دفع بدگویان و بد زبانان ٬ سه بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند زبان بدگویان و بدزبانان بسته شود و از هرزگی و بدگویی آنان محفوظ ماند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *