خانه / دعای رفع مشکلات / دعای کم شدن مشکل صفرا و رفع کم خونی سریع الاثر

دعای کم شدن مشکل صفرا و رفع کم خونی سریع الاثر

دعای تجربه شده و سریع الاثری به شما عزیزان می آموزیم که در منابع دینی تحت عنوان دعای کم شدن مشکل صفرا و رفع کم خونی سریع الاثر شناخته می شود. در اصل این دعا سبب می شود که از بیماری های صفرا، کلیه و همینطور کم خونی در امان بمانید. متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که نتیجه می گیرید.

,دعای کلیه درد,دعاي درد كليه,دعای رفع کلیه درد,دعای برای کلیه درد,دعا جهت کلیه درد,دعا براي كليه درد,دعای تسکین درد کلیه,دعا کلیه درد,دعای کلیه,دعای سنگ کلیه,دعای برای کلیه,دعای افتادن سنگ کلیه,دعای دفع سنگ کلیه,دعای درد سنگ کلیه,دعا سنگ کلیه

دعای کم شدن مشکل صفرا و رفع کم خونی سریع الاثر

دعای کم شدن مشکل صفرا و رفع کم خونی سریع الاثر,دعای برای سنگ کلیه,دعای درمان سنگ کلیه,دعا برای سنگ کلیه,دعای مخصوص دفع سنگ کلیه,دعای صفرا,دعای درد صفرا,دعای کیسه صفرا,دعای رفع صفرا,دعای دفع سنگ صفرا,دعا برای کیسه صفرا,دعای دفع سنگ کیسه صفرا,دعا برای دفع سنگ صفرا

عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سُكَّانِ الْحَلَبِيِّ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ(ع)رَجُلٌ مِنْ أَوْلِيَائِهِ وَقَدْ سَأَلَهُ الرَّجُلُ فَقَالَ يَابْنَ رَسُولَ اللَّهِ إِنَّ لِي بِنْتٌ وَأَنَا أَرَقُّ لَهَا وَأَشْفَقُ عَلَيْهَا وَأَنَّهَا تَفَرَّعَ كَثِيرَةٌ لَيْلًا ونهارة فَإِنْ رَأَيْتَ أَنْ تَدْعُوَ اللََّه لَهَا بِالْعَافِيَةِ.

قَالَ فَدَعَا لَهَا ثُمَّ قَالَ مُرْهَا بِالْفَصْدِ أَنَّهَا تَنْتَفِعَ بِذَلِكَ

امام صادق (ع) در پاسخ یکی از دوستدارانش که گفته بود: ای پسر پیامبر خدا من دختری دارم و پیوسته، نگران و بیدار خواب اویم و او، شب و روز، در بسیاری از اوقات، آشفته خاطر است. اگر مصلحت میدانی، برای او از خداوند، عافیت مسئلت فرما، برای آن دختر دعا کرد و سپس فرمود: به او بگو رگزنی کند، چرا که از این کار، سود خواهد برد.

دعای مشکل صفرا سریع الاجابه

اگر کسی به نیت برآورده شدن حاجت، دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت ۱۹ مرتبه بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم بگوید و بعد از آن، سوره حمد را تلاوت کند و بعد از به پایان رسیدن نماز، ۷۸۶ مرتبه آیه بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم را بگوید، هر حاجتی داشته باشد، برآورده خواهد شد. ان‌شاءالله. (همان، ص ۶۷ به نقل از شمس‌المعارف‌الکبری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *