خانه / دعا برای اشیا گمشده / دعای یافتن گم شده و رفته مجرب

دعای یافتن گم شده و رفته مجرب

در صورتی که می خواهید کسی که رفته است را بازگردانید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس، دعای یافتن گم شده و رفته مجرب را بیاموزید. این دعا را تکرار کنید. گاهی تکرار یک دعا پس از یک سال می تواند چنان نتیجه ای حاصل کند که زندگی تان تغییر کند.

,دعا برای اشیای گم شده,دعای مخصوص اشیا گم شده,دعای یافتن اشیا گم شده,دعای پیداکردن اشیا گم شده,دعا برای اشیا گم شده,دعا برای اشیاء گم شده,دعا جهت اشیاء گم شده,دعاي اشيا گم شده,دعای پیدا شدن گم شده,دعایی برای پیدا شدن گم شده,دعای پیدا شدن وسایل گم شده,

دعای یافتن گم شده و رفته مجرب

دعای یافتن گم شده و رفته مجرب,دعاي پيدا شدن اشياي گم شده,دعای پیدا شدن شی گم شده,دعای پیدا شدن جسم گم شده,دعای پیدا شدن مال گم شده,دعا برای چیزهای گم شده,دعا برای شیء گم شده,

اگر ” یاقیوم یا واحد ” را بنویسد و در میان مصحف نهد هر چه را گم کرده پیدا نماید. اگر به چهار گوشه کاغذ ” الشهیدالحق ” بنویسد و نام گمشده یا غایب را در وسط کاغذ بنویسد و در نیمه شب به زیر آسمان باز برود و آن کاغذ را رو به آسمان بلند کرده و در حالیکه در آن نظر میکند و ۷۰ بار بگوید ” الشهیدالحق ” بزودی خبر آن گمشده به او برسد.

يافتن گم شده هاروس

مداومت بر این اذکار برای یافتن گم شده بسیار مفید است . ان شاءالله۱ حضرت امام رضا عليه السلام مي‌فرمايند : براى يافتن و پيدا كردن گم شده بگويد:و عنده مفاتح الغيب لايعلمها الا هو و يعلم ما فى البر و البحر و ما تسقط من ورقه الا يعلمها و لا حبه فى ظلمات الارض و لا رطب و لا يابس الا فى كتاب مبين اللهم انك تهدى من الضلاله و تنجى من العمى و ترد الضاله صل على محمد و آله و اغفر لى و رد ضالتى و صل على محمد و آله و سلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *