خانه / دعای مهر و محبت / دعا برای احضار شخص از راه دور در یک هفته و جلب او

دعا برای احضار شخص از راه دور در یک هفته و جلب او

در یکی دیگر از عناوین، دعا ها و پست های سایت هاروس. قصد داریم به شما عزیزان، کاربران و همراهان همیشگی این رسانه معتبر مذهبی، دعا برای احضار شخص از راه دور در یک هفته و جلب او را بیاموزیم. در صورتی که می خواهید محبوبتان از شما دور است را به سمت خود جلب کنید این دعا نتیجه بخش است.

,دعای احضار همسر,دعای احضار همسر از راه دور,دعای احضار فوری همسر,دعا برای احضار همسر,دعای احضار جن مسلمان,دعای احضار جن مسلمان صوتی,دعا برای احضار جن مسلمان,دعای احضار جن صوتی,دعای احضار موکل انگشتر,دعای احضار موکل,دعای احضار موکل مسلمان,دعای احضار موکل رحمانی,دعای احضار موکل قوی

دعا برای احضار شخص از راه دور در یک هفته و جلب او

دعا برای احضار شخص از راه دور در یک هفته و جلب او,دعای احضار موکل ملک میمون,دعای احضار موکل در خواب,دعاي احضار موكل,دعای مخصوص احضار موکل,دعای احضار با فلفل سیاه,دعای احضار معشوق با فلفل سیاه,دعای احضار محبت با فلفل سیاه,دعای احضار قوی با فلفل سیاه,دعای احضار عشق با فلفل سیاه,دعای احضار فوری معشوق با فلفل سیاه

دعا برای احضار از راه دور شخص با تضمین

برای جلب مهر و محبت شدید و بیقرای معشوق و احضار شدید محبت از راه دور و نرم کردن قلب ، دعای زیر را به همان نیت بخوانید که پس از یک هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل است. به مدت یک هفته صبحها و عصرها بیست و پنج مرتبه بخواند. پس از یک هفته ان شاء الله به مقصود خواهد رسید.

بسم الله الرحمن الرحیم(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند) ) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *