خانه / دعای مهر و محبت / دعا برای ازدواج و بخت گشایی در کم تر از یک ماه تجربه شده

دعا برای ازدواج و بخت گشایی در کم تر از یک ماه تجربه شده

اگر می خواهید خیلی زود نتیجه برسید و بختتان باز شود پیشنهاد می کنیم که در ادامه یکی دیگر از پست ها و ادعیه سایت هاروس دعا برای ازدواج و بخت گشایی در کم تر از یک ماه تجربه شده را بخوانید. اگر با خلوص نیت و در موارد حلال باشد بهترین نتیجه را می گیرید.

,دعای ازدواج در یک هفته,دعا ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج دختر در یک هفته,دعای ازدواج در مفاتیح,دعای ازدواج در مفاتیح الجنان,دعا برای ازدواج در مفاتیح,دعا برای ازدواج در مفاتیح الجنان,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج قنوت,دعا برای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج در کتاب زادالعماد مجلسی,دعای ازدواج در سه روز,دعای ازدواج در کوزه,دعای ازدواج در قران,دعا برای ازدواج در قران,دعای ازدواج در نهج البلاغه,دعای ازدواج در صحیفه سجادیه,دعای ازدواج صحیفه سجادیه

دعا برای ازدواج و بخت گشایی در کم تر از یک ماه تجربه شده

دعا برای ازدواج و بخت گشایی در کم تر از یک ماه تجربه شده,دعای گشایش بخت در عرض یک هفته,دعای بخت در شب قدر,دعای گشایش بخت در روز جمعه,دعای گشایش بخت و ازدواج,دعای گشایش بخت و ازدواج سریع,دعا برای گشایش بخت و ازدواج,دعا جهت گشایش بخت و ازدواج,دعای گشایش بخت ازدواج,دعا گشایش بخت ازدواج,دعا برای باز شدن بخت و ازدواج سریع,دعای گشایش بخت و خوشبختی,

گفته شده است کسی که بخواهد فردی را از راه دور دلتنگ خود کند تا به سمتش بیاید باید دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور را در وقت اذان صبح 70 مرتبه بخواند. با این دعا می توانید با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود برسید(نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظات وَ لا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَ الاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا

دعا برای بخت گشایی برای دختران مجرد

در قسمت داخل پیراهن سفید بنویس ، سه آیه اول سوره فتح . بر بالای سینه از جلو . و اسماء الله الحسنی کامل که 99 اسم هست را بر باقی لباس بنویس . و بنویس :

اللهم انه …. ( دعای سبز رنگ )

بجای فلانة اسم دختر نوشته شود و بجای فلانة دوم ، اسم مادر دختر نوشته شود .

و لباس را بپوشد بشرط آنکه از داخل لباس ، دعاها را نوشته باشد تا مستقیما با بدنش در تماس قرار بگیرد . و نیز با گلاب و مسک و زعفران نوشته شود .

این لباس را بمدت یک هفته پشت سر هم بپوشد بدون اینکه از تن به در آورد . بعد از یک هفته میتواند در آورد . و آیات سوره های فتح و انشراح و حج ( را هم طی این مدت بخواند ) برای سرعت در اجابت دعا مفید است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *