خانه / دعا / دعا برای رفع بد اقبالی و رهایی از مشکلات و گره های شانس

دعا برای رفع بد اقبالی و رهایی از مشکلات و گره های شانس

اگر فکر می کنید همش بد شانسی می آورید و هر چه تلاش می کنید نتیجه نمی گیرید. در های رحمت به روی شما باز نمی شود. دعا برای رفع بد اقبالی و رهایی از مشکلات و گره های شانس را بخوانید. ان شاء الله که گره گشا بوده و سختی ها را به آسانی تبدیل کرده و پیچیدگی ها را به آسانی ها بدل می سازد.

,دعای طلسم شانس و ثروت,دعای یا طلسم برای شانس و ثروت,دعای شانس و اقبال,دعای شانس و اقبال بلند,دعا شانس و اقبال,دعای افزایش شانس و اقبال,دعای مجرب برای شانس و اقبال,دعا برای افزایش شانس و اقبال,دعای شانس اقبال

دعا برای رفع بد اقبالی و رهایی از مشکلات و گره های شانس

دعا برای رفع بد اقبالی و رهایی از مشکلات و گره های شانس,دعا جهت شانس و اقبال,دعای شانس و روزی,دعای شانس و رزق و روزی,دعا شانس در قرعه کشی,دعای افزایش شانس در قرعه کشی,دعا برای شانس در قرعه کشی,

دعا رهایی از مشکلات بد بیاری ها

آیات 2 و 3 و 4 سوره طلاق، از مجرب ترین آیات می باشد که با خواندن آن ها خوشبختی و خوش اقبالی به شما روی می آورد.

فَإِذَا بَلَغْنَ أَجَلَهُنَّ فَأَمْسِكُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ أَوْ فَارِقُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ وَأَشْهِدُوا ذَوَيْ عَدْلٍ مِّنكُمْ وَأَقِيمُوا الشَّهَادَةَ لِلَّهِ ذَلِكُمْ يُوعَظُ بِهِ مَن كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا (2)

پس چون عده آنان به سر رسيد [يا] به شايستگى نگاهشان داريد يا به شايستگى از آنان جدا شويد و دو تن [مرد] عادل را از ميان خود گواه گيريد و گواهى را براى خدا به پا داريد اين است اندرزى كه به آن كس كه به خدا و روز بازپسين ايمان دارد داده مى ‏شود و هر كس از خدا پروا كند [خدا] براى او راه بيرون‏شدنى قرار مى‏ دهد.

وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا (3)

و از جايى كه حسابش را نمى ‏كند به او روزى مى ‏رساند و هر كس بر خدا اعتماد كند او براى وى بس است‏ خدا فرمانش را به انجام‏رساننده است به راستى خدا براى هر چيزى اندازه‏ اى مقرر كرده است.

وَالَّلائِي يَئِسْنَ مِنَ الْمَحِيضِ مِن نِّسَائِكُمْ إِنِ ارْتَبْتُمْ فَعِدَّتُهُنَّ ثَلاثَةُ أَشْهُرٍ وَالَّلائِي لَمْ يَحِضْنَ وَأُوْلاتُ الأَحْمَالِ أَجَلُهُنَّ أَن يَضَعْنَ حَمْلَهُنَّ وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مِنْ أَمْرِهِ يُسْرًا (4)

و آن زنان شما كه از خون‏ديدن [ماهانه] نوميدند اگر شك داريد [كه خون مى ‏بينند يا نه] عده آنان سه ماه است و [دخترانى] كه [هنوز] خون نديده‏ اند [نيز عده‏ شان سه ماه است] و زنان آبستن مدتشان اين است كه وضع حمل كنند و هر كس از خدا پروا دارد [خدا] براى او در كارش تسهيلى فراهم سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *