خانه / دعا / دعا برای عاقبت بخیری عروس و داماد شب عروسی

دعا برای عاقبت بخیری عروس و داماد شب عروسی

در این مطلب از هاروس، سایت مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی، راهگشا های مجرب دعا برای عاقبت بخیری عروس و داماد شب عروسی می آموزیم. می خوانیم این دعا را برای رفع هرگونه خطر از زندگی جوانان. ان شاء الله که مطلوب ترین نتیجه از این دعا حاصل شده و بزرگ ترین سختی ها و مشکلات آسان گردد.

,دعا عاقبت بخیر جوانان,دعا عاقبت بخیر شدن,دعای عاقبت بخیر شدن فرزندان,دعای عاقبت بخیر شدن,دعای عاقبت بخیر شدن وبادین کامل,دعا برای عاقبت بخیر شدن فرزندان,دعا جهت عاقبت بخیر شدن,دعا جهت عاقبت بخیر شدن وبادین کامل,دعا جهت عاقبت بخیر شدن فرزند,دعای عاقبت بخیر شدن فرزند,دعاي عاقبت بخير شدن,دعا برای عاقبت به خیری بچه ها

دعا برای عاقبت بخیری عروس و داماد شب عروسی

دعا برای عاقبت بخیری عروس و داماد شب عروسی,دعای عاقبت بخیری بچه ها,دعای عاقبت به خیری بچه ها,دعا برای عاقبت بخیری بچه ها,دعا برای عاقبت بخیری بچه هام,دعا عاقبت بخیر,دعای عاقبت بخیری فرزندان صوتی,دعای عاقبت بخیری فرزندان و خانواده,

از امام باقر(ع) نقل شده است كه در شب عروسي زن و مرد وضو بگيرند و دو ركعت نماز بخوانند. بعد از آن مرد دعا كند و خواسته هاي خود را بگويد و زناني كه همراه همسر او هستند «آمين» بگويند. سپس زن و مرد با هم اين دعاها را بخوانند .

(( اللهم ارزقنی الفها وودها و ارضنی بها و اجمع بیننا باحسن اجتماع و انس ایتلاف فانک تحب احلال و تکره الحرام)) .

از امام صادق (ع) نقل شده است كه در شب عروسي مرد موي پيشاني زن را بگيرد و به سوي قبله برگرداند و مرد دعاي زير را بخواند.

(( اللهم بامانتک اخذتهما و بکلماتک استحللتها فان قضیت لی منها ولداٌ فاجعله مبارکاٌ نقیاٌ من شیعه ال محمد ولا تجعل للشیطان فیه شرکاٌ لا نصیباٌ ))

دعا عاقبت بخیری عروس و داماد سریع الاجابه

هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛ « خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *