خانه / برای محبت شدید / دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز و محبوب شدن در محل کار

دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز و محبوب شدن در محل کار

دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز و محبوب شدن در محل کار

در این پست از سایت هاروس دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز و محبوب شدن در محل کار را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب برای عزیز و محبوب شدن در محل کار و عزیز شدن پیش صاحب کار و جلب مهر و محبت صاحب کار در سایت هاروس.

دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز و محبوب شدن در محل کار
دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز محل کار

دعای عزیز شدن نزد معشوق, دعای عزیز شدن در محل کار ,دعای عزیز شدن نزد شوهر ,دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر, دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص, دعای عزیز شدن گنجهای معنوی, دعای عزیز شدن از راه دور, دعای عزیز شدن پیش شوهر, دعای عزیز شدن نزد معشوق از راه دور, دعا عزیز شدن نزد معشوق ,دعای برای عزیز شدن نزد معشوق, دعا برای عزیز شدن نزد معشوق از راه دور, دعا جهت عزیز شدن نزد معشوق, دعا به جهت عزیز شدن نزد معشوق, دعای عزیز شدن نزد خانواده معشو

دعا برای عزیز شدن نزد صاحب کار و عزیز شدن در محل کار:

دعای عزیز و محترم شدن پیش صاحب کار :اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود به طرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید یا عَزیز سپس به طرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد. این عمل مجرب و صحیح هست.

دعای جلب محبت و عزیز شدن نزد صاحب کار :برای عزیز شدن نزد همه به خصوص نزد شوهر هر کس هفت روزر، روزی ۲۵ مرتبه صبح و ۲۵ مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

ذکری برای جلب محبت:برای جلب محبت عمل به این دستور بسیار مجرب و موثر است بر شیرینی مانند قند یا شکر یا شی شیرین ۳۵ مرتبه اسم زیر را بگوید…یا هادی.

ادعیه قرآنی برای جلب محبت :بیشتر بخوانید  مجرب ترین دعا و طلسم برای عزیز شدن نزد شوهراگر خواهی محبت شخصی را به خود مشغول داری یا از او نفعی به تو رسد این عمل را که مجرب است انجام بده .در وقتی که ماه عروج می گیرد از روز پنج شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببند و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی را تا هو العلی العظیم بخوانسپس ۱۰۱۰ مرتبه (یا بارِی) بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باشد وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو مطیع من شواین عمل را ۱۵ روز انجام بده و چنانچه بر آبی یا خوراکی بدمی و به او رسانی تا بخورد فرمان بردار خواهد شد به فضل الهی

ذکری دیگر برای جلب محبت:عمل به این دستور بسیار مجرب و موثر است بر شیرینی مانند قند یا شکر یا شی شیرین ۳۵ مرتبه اسم (یا هادِیُ) را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد و همین خاصیت بری (یا وَدُوُدُ و یا دایِمُ ) نیز می باشد.

آیه قرآنی برای جلب محبت محبوب :برای جلب محبت محبوب آیه ۷۲ سوره یس وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ را ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر چنانچه هر کدام از این ها را دوست داشته باشد بخوان و به او بده تا بخورد .

برگرفته از سایت دعا786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *