خانه / دعا / دعا برای فروش سریع خانه و آپارتمان مجرب

دعا برای فروش سریع خانه و آپارتمان مجرب

امروز و در این پست می خوانیم دعا برای فروش سریع خانه و آپارتمان مجرب را که باعث می شود اگر مشکل مالی دارید. خانه تان به فروش نمی رسد و یا بسته شده است. هر چه زود تر مشکل حل شده و به خواسته دلتان برسید. این دعا حاجت روایتان می کند و سختی ها را به آسانی ها تبدیل می کند.

,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه در مفاتیح,دعای فروش خانه هاروسی,دعا فروش خانه از راه دور,دعای فروش منزل از راه دور,دعای فروش آپارتمان از راه دور,دعای فروش خانه فوری از راه دور,دعا برای فروش خانه از راه دور,دعا براي فروش خانه از راه دور,دعای مجرب برای فروش خانه از راه دور

دعا برای فروش سریع خانه و آپارتمان مجرب

دعا برای فروش سریع خانه و آپارتمان مجرب,دعای سریع الاجابه برای فروش خانه از راه دور,دعای خرید خانه در گنجهای معنوی,دعای خرید خانه در مفاتیح الجنان,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای خرید خانه در مفاتیح,دعا برای فروش خانه در مفاتیح,

دعا برای فروش آپارتمان سریع الاجابه

برای فروش سریع خانه یا زمین در زمان و مکان مناسب و با طهارت، رو به قبله، آیات شریفه 40 و 41 سوره بقره  و بخشی از آیه 111 سوره توبه را روی کاغذ بدون خط بنویسید:

آیات 40 و 41 سوره بقره:

(یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ)

(وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ)

آیه 111 سوره توبه:

(وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم )

این دعا را در خانه قرار دهید و یا اگر زمین است، در مکانی پاک از زمین پنهان کنید.

سپس همین آیات را 7 مرتبه بر آبی بخوانید و به آن خانه بپاشد.

یا می تونید آیه شریفه (رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا) را رو به دیوار ملک بخوانید و سپس سوره کهف را قرائت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *