خانه / دعا / دعا برای پیدا شدن کودک گم شده – سوره برای یافتن بچه مفقود شده

دعا برای پیدا شدن کودک گم شده – سوره برای یافتن بچه مفقود شده

دعا برای پیدا شدن کودک گم شده – سوره برای یافتن بچه مفقود شده

در این پست از سایت هاروس دعا برای پیدا شدن کودک گم شدهسوره برای یافتن بچه مفقود شده را قرار دادیم . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای قرآنی برای یافتن بچه گم شده و پیدا کردن طفل و کودک گم شده و مفقود شده می باشد .

دعا برای پیدا شدن کودک گم شده
دعا برای پیدا شدن کودک گم شده

دعا برای پیدا شدن گمشده در گنجهای معنوی,دعا برای پیدا شدن مدارک گم شده,دعا برای پیدا شدن گمشده,دعا برای پیدا شدن کار,دعا برای پیدا شدن طلا,دعا برای پیدا شدن کار فوری ,دعا برای پیدا شدن دزد,دعا برای پیدا شدن کار پر درامد,دعا برای پیدا شدن دزد سایت,دعا برای پیدا شدن ماشین دزدیده شده, ادعیه مجرب که گم شده را پیدا می کنند, دعا براي پيدا كردن وسايل گم شده, دستور و دعا برای یافتن گم شده سریع التاثیر گره گشا, دعا برای شخص گم شده, دعا برای مال گم شده, دعا برای اشیا گم شده

دعا برای پیدا شدن کودک گم شده – سوره برای یافتن بچه:

هرگاه شخصی یا طفلی گم شد و خواستی او را هرچه سریعتر پیدا کنی آیه زیر را بروی کاغذی سفید زمان مشتری یا شمس نوشته و زیر سنگی بزرگ قرار داده انشالاه سریعا پیدا میشود.و همچنین جارو را وارونه سر به آسمان گذاشته و چند سوره خوانده و ثوابش را به حضرت فاطمه اهدا کند.

بسم الله الرحمن الرحیم وجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ ____زاده____بحق خادمین آیه سریع بازگردد العجل العجل العجل الوحا الوحا الوحا الساعه الساعه الساعه یا۳۰۰ ۲۰۱۰۲۰ ۱۰۸۰یا۱۰۰ ۱ ۵ ۲۰۰ ۶

دعا برای پیدا کردن شی ء یا فرد گمشده: برای پیدا کردن شی ء یا فرد گمشده بر چهار طرف کاغذی بنویسد:

الشَّهِيدُ الْحَقُ‏ سپس نام گمشده را در وسط کاغذ ذکر کند . نصف شب زیر آسمان رفته به آسمان نگاه کند و هفتاد مرتبه بگوید : الشَّهِيدُ الْحَقُ‏ و اسم آن شی ء یا شخص را بگوید البته پیدا می شود . عدد کبیرش ۳۱۹ و وسطش ۴۰ و صغیرش ۴ است .

دعا برای چیزی که دزدیده شده :از عارف فرزانه آيت الله بهجت (ره) سوءال شد :برای يافتن چيز دزديده شده و يا گمشده چه بايد کرد؟ايشان فرموده بودند برای يافتن هر چه که گم شده ويا دزديده شده اگر چه انسان باشد اين ذکر را بسيار بخوانيد تازمانی که يافته شود : اصبحت في امان الله ،امسيت في جوار الله.

مفقود شدن آن نداشته باشم . فرمود كه بگو :يَا اللهُ يَا حَافِظَ الْغُلاَمَيْنِ بِصَلاَحِ أَبِيهِمَا احْفَظْنِي وَ احْفَظْ عَلَيَّ دِينِي وَ أَمَانَتِي وَ مَالِي، فَإِنَّهُ لاَ حَافِظَ حِفْظِ ضَيْعَة أَحْفَظُ عَلَى مَالِي مِنْكَ إِنَّكَ  حَافِظٌ حَفِيظٌ ، أَخَذْتُ بِسَمْعِ اللهِ وَ بَصَرِهِ وَ قَدَرِهِ عَلَى كُلِّ مَنْ أَرَادَنِي وَ أَرَادَ مَالِي وَ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيم.

يا الله، اى كه فرزندان را به خاطر والدين حفظ مى كنى، مرا حفظ كن. دين و امانت و مالم را حفظ كن. كسى بهتر از تو نمى تواند مالم را از گم شدن حفظ كند، اى كه حافظ و حفيظ (نگه دار و مراقب) هستى! گوش و چشم و قدرت خدا نگه دار من و مالم در برابر كسانى باشد كه متعرّض من و مالم مى شوند.

برگرفته از سایت دعایاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *