خانه / دعا / دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی

دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی

دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی را شرح دهیم که باعث می شود زود تر به خواسته ها و نیاز های خود از نظر اقتصادی و مالی برسید.

دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی
دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب رزق روزی زیاد

دعای رزق وروزی قوی و فوری,دعای رزق روزی قوی,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعا رزق روزی قوی,دعا رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی خیلی قوی سریع الاثر,دعای رزق زیاد برای مغازه,دعای رزق زیاد,دعای رزق زیاد مغازه,دعای رزق روزی زیاد شدن مشتری,دعای رزق روزی زیاد ,دعای کسب کار و روزی,دعا برای کسب کار مغازه,دعا برای کسب کار,دعا برای کسب کار بیشتر,دعای کسب و کار جدید,دعای کسب و کار ,دعای برای کسب کار,دعای شروع کسب کار,دعا جهت رونق کسب کار,دعا برای گشایش کسب کار

دعا به جهت رهایی از تنگی رزق و کسب روزی:

اللهم صل علی محمد و اله، و هب لی العافیة من دین تخلق به وجهی، و یحار فیه ذهنی، و یتشعب له فکری، و یطول بممارسته شغلی. و اعوذ بک یا رب من هم الذین و فکره، و شغل الدین و سهره، فصل علی محمد و اله، و اعذنی منه، و اسجیر استجیر بک یا رب من ذلته فی الحیوة، و من تبعته بعد الوفاة، فصل علی محمد و اله، و اجرنی منه بوسع فاضل، او کفاف واصل. اللهم صل علی محمد و اله، و احجبنی عن السرف و الازدیاد، و قومنی بالبذل و الاقتصاد، و علمنی حسن التقدیر، و اقبضنی بلطفک عن التبذیر، و اجر من اسباب الحلال ارزاقی، و وجه فی ابواب البر انفاقی، و ازوعنی من المال ما یحدث لی مخیلة، اوتادیا الی بغی، او ما اتعقب منه طغیانا. اللهم حبب الی صحبة الفقراء، و اعنی علی صحبتهم بحسن الصبر، و ما زویت عنی من متاع الدنیا الفانیة فاذخره لی فی خزائنک الباقیة، و اجعل ما خولتنی من حطامها، و عجلت لی من متاعها بلغة الی جوارک، و وصلة الی قربک، و ذریعة الی جنتک، و انک ذوالفضل العظیم، و انت الجواد الکریم. (225).

دعای قوی برای رزق و روزی مغازه و دکان  :

بسیاری از کاسب‌ها به دنبال دعای رزق و روزی مغازه هستند.

خواندن ذکرهای زیر یکی از بهترین ذکرها برای طلب برکت و روزی از خداوند است : 

100 مرتبه تکرار ذکر “لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ” پس از نماز صبح.

10 مرتبه تکرار ذکر “یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط” پس از نماز صبح.

10 مرتبه تکرار ذکر “سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ” پس از نماز صبح .

ذکر جذب ثروت از امام صادق (ع):

امام صادق (ع) در روایتی فرموده­اند :   
اگر کسی هر روز چهارصد مرتبه در دو ماه پیاپی دعای زیر خوانده شود، خداوند مال یا علم بسیاری را نصیب می­کند : اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ . آمرزش خواهم از خدایی که معبودی جز او نیست زنده و پاینده و بخشاینده و مهربان پدیدآورنده آسمان­ها و زمین (آمرزش ) از تمام ستمکاری و جنایت و زیاده روی بر خود و بسویش توبه کنم.       

 

برگرفته از سایت دعاگو      

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *