خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص

دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص

دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص

اگر می خواهید شخص به شما علاقه مند شود و او را عاشق خود کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص را بخوانید. سبب می شود که هر چه زود تر دو عاشق به هم برسند. مشکلات آن ها نیز زود تر با هم حل شود.

دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص
دعا جلب محبت + زیاد کردن علاقه و عاشق کردن شخص

 

دعاي مهر و محبت بين دو نفر,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت قوی بین دو نفر,دعای مهر محبت بین دو نفر,دعا مهر محبت بین دو نفر,دعا برای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر,دعا مهر و محبت بین دو نفر,دعاي مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعا مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای ایجاد مهر و محبت بین زن و شوهر,بهترین دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت فوری بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت شدید شوهر به زن,دعای مهر و محبت شدید از راه دور,دعا جذب معشوق,دعا جذب معشوق از راه دور,دعای جذب معشوق سریع,دعای جذب معشوق با فلفل سیاه,دعای قوی جلب معشوق,دعای جذب معشوق و ازدواج,دعای جذب معشوق پسر,دعای جذب معشوق در یک روز,دعای محبت معشوق از راه دور,دعای محبت معشوق فوری,دعای محبت معشوق ,دعای محبت معشوق قوی,دعا جلب محبت معشوق,دعا مهر محبت معشوق,دعا جهت محبت معشوق,دعا محبت برای معشوق      

دعا زیاد کردن علاقه اشخاص:

اذکار شریفه فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم را ۱۰۱ مرتبه بر شیرینی در روز یکشنبه بخواند و بدمد و به مطلوب بخوراند او از محبت بی قرار خواهد شد.

اذکاری را که ذکر می شود به همین کیفیت بنویسد و دم کند و آب آن را به مطلوب بدهد تا بخورد و چنانچه نتواند به مطلوب برساند به مورچگان بدهد اثر تمام خواهد دید و مجرب است

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ بستم خواب و خور ( اسم مطلوب را بنویسد) افسون ابن ( اسم پدر مطلوب ) علی ( اسم طالب ) ابن ( اسم مطلوب ) فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ بستم خواب و خور ( اسم مطلوب ) ابن ( اسم پدر مطلوب ) علی حب ( اسم طالب ) ابن ( اسم پدر طالب ) فِی تَضْلِیلٍ وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ تَرْمِیهِم بِحِجَارَهٍ مِّن سِجِّیلٍ فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَّأْکُولٍ بستم خواب و خور ( اسم مطلوب ) ابن ( اسم پدر مطلوب ) عل حب ( اسم طالب ) ابن ( اسم پدر طالب ) در تمامی فقرات اسامی و پدرانشان را باید بنویسد.

دعا برای جذب پسر برای ازدواج :

هر گاه بخواهی كسی را تسخیر كنی وضو بگیر و دو ركعت نماز به جای بیاورد و در هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه این ایه را بخوانید : هر گاه بخواهی كسی را تسخیر كنی وضو بگیر و دو ركعت نماز به جای بیاورد و در هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه این آیه را بخوانید . 

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَكم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحیم.

و پس از سلام نماز نیز این ایه را هفت مرتبه بخوانید.

اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان كَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی كَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان.

این نماز را تا یك هفته بخوانید مجرب است حتی در بعضی مواقع با یكبار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد  .               

     

برگرفته از سایت دعاگو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *