خانه / رزق و روزی و برکت مال / دعا جهت توانگری و کسب روزی بی پایان

دعا جهت توانگری و کسب روزی بی پایان

اگر می خواهی به رزق و روزی بی پایان برسی و از مشکلات و بدهی های سخت و پیچیده عبور کنی. پیشنهاد من به تو این است که در ادامه این پست دعا جهت توانگری و کسب روزی بی پایان را بخوان. سبب می شود که مشکلاتت یک با یک حل شود.

,دعای توانگری,دعای توانگری زاید الوصف,دعای کلید توانگری,دعا برای توانگری زاید الوصف,دعای ثروت,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروت قارون,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروت از غیب,دعای ثروت بیکران,دعای ثروت شش ملک,دعای ثروتمند شدن صوتی,دعای ثروت,دعا ثروت قارون

دعا جهت توانگری و کسب روزی بی پایان

دعا جهت توانگری و کسب روزی بی پایان,متن دعای ثروت قارون,دعای ثروت عظیم مانند قارون,دعای رسیدن به ثروت قارون,دعا ثروت از غیب,دعاي ثروت از غيب,دعای برای ثروت از غیب,دعای رسیدن ثروت از غیب,دعا برای ثروت از غیب,دعا برای ثروت از غیب 

دعا توانگری و روزی بی پایان 1401

جهت توانگری و دوام ملك و بزرگی و تسلط و خدم و حشم و مالك شدن املاك و غیره مداومت نماید بر اسم (یا مالك) واگر كسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود.

برای جلوگیری از فقر و بهبودی وضعیت مالی در هر روز 100 مرتبه ذکر(یاغنی)خوانده شود برای رفع شدت و ضیق معیشت و همچنین غنای معنوی 10 جمعه متوالی هر بار ذکر (یاغنی) گفته شود.برای نجات پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز 110 مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ این دعا را حضرت رضا در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی استاد میرزای شیرازی سفارش فرمودند.

به مدت هفت روز متوالي بعد از نماز صبح دعاي حاج آقا نباتي خوانده شود روز اول بعد از نماز صبح ابتدا نيت ميکنيم” به مدت هفت روز بعد از نماز صبح دعاي حاج آقا نباتي به نيابت از حاج آقا نباتي ميخوانم قربه الي الله” و بعد ابتدا 14 بار ذکر مبارک و شريف صلوات و بعد از صلوات يکبار ذکر مبارک و شريف “بسم الله الرحيم الرحيم” و 70 بار ذکر مبارک و شريف” يا باسط ” و در انتها دوباره 14 بار صلوات فرستاده شود يا خوانده شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *