خانه / طلسم فروش خانه / دعا فروش خانه برای بدهی و قرض مجرب

دعا فروش خانه برای بدهی و قرض مجرب

در صورتی که می خواهید خانه، ملک و زمین یا مغازه و ملک تجاری خود را در مدت زمان کوتاهی بفروشید. اگر درگیری های بزرگ مالی دارید. پیشنهاد ویژه ما این است که دعا فروش خانه برای بدهی و قرض مجرب را بخوانید. نتیجه مطلوب می گیرید. ان شاء الله.

,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در روز جمعه,دعای فروش خانه با قیمت بالا,دعای فروش خانه به قیمت بالا,دعای فروش خانه در مفاتیح الجنان,دعای خرید خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش ملک در گنجهای معنوی,دعا برای فروش خانه 

دعا فروش خانه برای بدهی و قرض مجرب

دعا فروش خانه برای بدهی و قرض مجرب,دعای فروش ملک در داروخانه معنوی,دعای فروش خانه در کتاب داروخانه معنوی,دعای خرید خانه مجرب,دعا برای فروش سریع خانه با قیمت بالا,دعا برای فروش خانه به قیمت بالا,دعای فروش خانه به بالاترین قیمت

برای فروش خانه آیات زیر را در کاغذ بدون خط، با گلاب و زعفران بنویسد و در بین خانه یا ملک یا نزدیک آنها پنهان کنید.

آیه 199بقره:

ثُمَّ أَفِیضُواْ مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

آیه 17 آل عمران:

الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ

دعا فروش خانه برای بدهی در مدت زمان کم

برای فروش سریع خانه یا زمین در زمان و مکان مناسب و با طهارت، رو به قبله، آیات شریفه 40 و 41 سوره بقره  و بخشی از آیه 111 سوره توبه را روی کاغذ بدون خط بنویسید:

آیات 40 و 41 سوره بقره:

(یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ)

(وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ)

آیه 111 سوره توبه:

(وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم )

این دعا را در خانه قرار دهید و یا اگر زمین است، در مکانی پاک از زمین پنهان کنید.

سپس همین آیات را 7 مرتبه بر آبی بخوانید و به آن خانه بپاشد.

یا می تونید آیه شریفه (رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا) را رو به دیوار ملک بخوانید و سپس سوره کهف را قرائت کنید.

به امید خدا خانه بزودی به فروش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *