خانه / افتادن محبت زن در دل مرد برای ازدواج / دعا  قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق

دعا  قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق

دعا قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق

این دعا برای جوانان عاشق بسیار کاربردی است. بسیاری از افراد به دنبال همین دعا  قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق هستند تا به عشق دست نیافتنی خود برسند.دعای مجرب برای ازدواج با فردی که عاشق او هستید بسیار خوب و پسندیده است اما از منطق و عقل خود برای رسیدن به معشوقه هم غافل نشوید.چه بسیار افرادی بودند که کور کورانه برای رسیدن به معشوقه خود اصرار کردند ولی بعدا پشیمان از عمل خویش شدند. پس در کنار دعا کردن منطق خود را هم به کار بگیرید.سایت  هاروس قصد دارد بهترین دعا برای رسیدن به معشوق و سریع ترین دعا برای ازدواج با معشوق را در اختیار شما قرار دهد.

دعا  قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق
دعا  قوی و مجرب برای ازدواج با معشوق

 

دعای ازدواج با معشوق با اسم مادر,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوق از راه دور ,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,طلسم ازدواج با معشوق ,طلسم ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای مجرب ازدواج با معشوق

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق:

دعای زیر را به ۳۳ مرتبه قبل از خواب حتما بخوانید و در ذهن خود دختر یا پسر مورد علاقه خود را در نظر داشته باشید:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا.

همچنین می توانید از دعای بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان استفاده کنید.

این دعا بسیار توصیه شده و تضمین می کند که ازدواج شما با معشوقه صورت گیرد‌.

دعا برای ازدواج با معشوقه:

بیشتر افراد دعایی را می خواهند که صلاح و خیر آنان باشد. ازدواج با معشوق را به گونه ای می خواهند که موفقیت آمیز باشد. به این منظور دعای زیر را خوانده یا آن را نوشته و به آب روان بسپارید. باید در نظر داشته باشید که هنگام نوشتن دعا اسم ها را درست و شناسنامه ای وارد این دعا کنید.

لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک و لا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم و الوجه الکریم و الإحسان القدیم و صلى الله على محمد و اله الطیبین الطاهرین.

دعای سریع و السیر برای ازدواج با معشوق:

خواندن و نوشتن آیه ۳۲ سوره زیبا و پر برکت نور به وقت اذان یا بعد از نماز:

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.

همچنین اگر به مدت چهل روز دعای زیر را پس از ذکر صلوات و بعد از نماز های واجب بگوئید، حتما به معشوقه خود خواهید رسید.

این دعا از سوره انبیاء آیه ۸۹ است: رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن.

باید در نظر داشته باشید که قبل از این که با کسی حرف بزنید بلا فاصله پس از صلوات این دعا را بخوانید.

خواندن آیات قرآنی هم برای ازدواج سریع با معشوقه توصیه شده است. سوره بقره آیه ۱۶۵، سوره آل عمران آیه ۳۱ و سوره زیبای انعام آیه 79

برگرفته از سایت ملکوت786

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *