خانه / دعای درمان بیماری / دعا هایی با عناوین درمان درد و امراض سخت مجرب

دعا هایی با عناوین درمان درد و امراض سخت مجرب

اگر می خواهید با خواندن دعا هایی از امراض، درد ها، بیماری ها و شرایط سخت در امان بمانید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه به گنجینه دعا هایی با عناوین درمان درد و امراض سخت مجرب رجوع کنید. ان شاء الله که از ان دعا ها بهترین نتایج را می گیرید.

,دعای درمان دندان درد,دعای درمان دندان درد شدید,دعاي درمان دندان درد,دعا درمان دندان درد,دعای رفع دندان درد,دعای درمان درد کلیه,دعای درمان درد پهلو,دعای درمان افسردگی,دعا درمان افسردگی,دعای برای درمان افسردگی,دعا برای درمان افسردگی,دعای مجرب برای درمان افسردگی شدید

دعا هایی با عناوین درمان درد و امراض سخت مجرب

دعا هایی با عناوین درمان درد و امراض سخت مجرب,دعای مجرب برای درمان افسردگی,دعاهای درمان افسردگی,دعا جهت درمان افسردگی,دعای درمان یبوست,دعا برای درمان یبوست,دعا برای درمان یبوست نوزاد,دعا درمان یبوست,

هر روز صبح بخوانید:

«هُوَ اللهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ (22)٭

هُوَ اللهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ سُبْحَانَ اللهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ (23)٭

هُوَ اللهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الْأَسْمَاء الْحُسْنَی یُسَبِّحُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ‏»(24)

دعا درمان امراض+ دستور

اگر سوره مبارکه فاتحه را ۴۱ مرتبه مابین نماز فرض و سنت صبح بخواند و با آب دهانش چشمی راکه درد می کند، مسح کند؛ان شاء الله شفا یابد.مجرّب است.

اگردست خود را بر موضع درد گذارد و سوره مبارکه فاتحه را با این دعا هفت مرتبه بخواند؛ ان شاء الله شفا یابد.مجرّب است:

اللّهم أذهب عنّي سوء ما أجد وفَحشَهُ بدعوةِ نبيّكَ المباركِ الأمينِ المكينِِِِِِِ عندَك

اگر سوره مبارکه فاتحه را با حروف جدا از هم(ب س م ا ل ل ه…) با زعفران بنویسد و با آب پاک حل کرده و مریض بنوشد؛ان شاء الله شفا یابد.

اگر سوره مبارکه فاتحه را در ظرف شیشه ای پاک با مشک و زعفران بنویسد و با گلاب بشوید وکسیکه حافظه ندارد هفت روز بنوشد، هرچه بشنود یاد می گیرد.

اگر سوره مبارکه فاتحه را در روز جمعه ودرظرف طلایی با مشک و زعفران و کافور بنویسد و با گلاب بشوید وآن آب را در شیشه ریخته وکسیکه نزد پادشاه رفته یا از دشمن خوف دارد از آن آب بر روی خود مالد، عزیز و محترم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *