خانه / دعای درمان بیماری / دعا هایی برای درمان درد ها و امراض مختلف جسمی و روحی

دعا هایی برای درمان درد ها و امراض مختلف جسمی و روحی

در صورتی که فردی درگیر مریضی و بیماری های سخت است. دعا هایی برای درمان درد ها و امراض مختلف جسمی و روحی را می تواند بخواند و بر این اساس ان شاء الله که هر از گونه سختی، گرفتاری، تلخی و مشکل در زندگی اش دور می ماند. همین طور باعث می شود که موفقیت های بزرگ و کوچک زیادی را برای خود رقم زند.

دعا برای رفع درد معده,دعا برای درمان زخم معده,دعا جهت رفع درد معده,دعا براي رفع درد معده,دعای درمان زخم معده,دعا برای رفع درد رحم,دعای رفع درد قلب,دعا برای درمان درد قلب,دعای برای رفع درد قلب,دعا برای رفع درد قلب,دعا جهت رفع درد قلب,دعا رفع درد قلب,دعای رفع شکم درد کودک,دعا برای رفع درد شکم,دعا برای رفع درد شکم نوزاد,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعای رفع درد دست,دعا برای رفع درد دست

دعا هایی برای درمان درد ها و امراض مختلف جسمی و روحی

دعا هایی برای درمان درد ها و امراض مختلف جسمی و روحی,دعا جهت رفع درد دست,دعای برای درمان درد دست,دعای رفع کمر درد مجرب,دعا برای درمان درد کمر,دعای مجرب برای درمان درد کمر,دعای جهت رفع درد کمر,دعا برای رفع درد کمر و پا,

دعا درمان درد ها و امراض و شفا

اگر مریض سوره مبارکه فاتحه رابخواند یا بر مریض خوانده شود، بر تمام بدن دست کشد و بر جای درد سه مرتبه خوانده شود. بعد این دعا بخواند؛ انشاء الله شفا یابد:

اللّهم اشف وانت الشّافی اللّهم عاف وانت المعافی

درد بدن

اگر سوره مبارکه فاتحه را با حروف جدا از هم(ب س م ا ل ل ه…) با زعفران بنویسد و با آب پاک حل کرده و مریض بنوشد؛ان شاء الله شفا یابد.

افزایش حافظه

اگر سوره مبارکه فاتحه را در ظرف شیشه ای پاک با مشک و زعفران بنویسد و با گلاب بشوید وکسیکه حافظه ندارد هفت روز بنوشد، هرچه بشنود یاد می گیرد.

درد گوش

اگر سوره مبارکه فاتحه را در ظرف پاک با زعفران بنویسد و با روغن گلاب بشوید واز آن در گوشی که درد می کند بچکاند، درد برنمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *