خانه / دعا / دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظه

دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظه

دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظه

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود قدرت تفکر شما چند برابر شده و همین طور گنجایش حافظه و ذهن شما نیز روز به روز بهتر شود، متن کامل دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظه را از هاروس بخوانید.

دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظه
دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر

دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظ,دعای تقویت ذهن,دعای تقویت ذهن و حافظه,دعا تقویت ذهن,دعای برای تقویت ذهن,دعا برای تقویت ذهن,دعا براي تقويت ذهن,دعا برا تقویت ذهن,دعا جهت تقویت ذهن و حافظه,دعا برای تقویت ذهن و حافظه,دعا برای قوی شدن ذهن,دعایی برای تقویت ذهن,دعایی برای قوی شدن ذهن,دعا برای تقویت حافظه,دعا برای تقویت حافظه کودکان,دعا برای تقویت حافظه و یادگیری,دعا برای تقویت حافظه و هوش,دعا جهت تقویت حافظه,دعا برای تقویت حافظه و تمرکز,دعا برای تقویت حافظه و اراده.

دعا های تقویت و زیاد شدن قدرت تفکر و حافظ:

در حدیث سلمان فارسی )رضی اللّه عنه( آمده است که رسول خدا)ع( فرموده است: هر کس آیهالکرسی را با زعفران برکف دست راست خود بنویسد و آن را با زبان بلیسد و هفتنوبت چنین کند هرگز چیزی را فراموش ننماید . پنج چیز است که حافظه را زیاد میکند و بلغم را از بین میبرد :
1 مسواک کردن، 2 روزه گرفتن، 3 قرائت قرآن نمودن، 4 عسل خوردن، 5 کندرجویدن .

ختومات مجرب برای تقویت حافظه:

قرائت آیةالکرسی بهصورت هر روز، روزی 21 مرتبه بسیار مجرب است. لازم به ذکر است که ایشان آیةالکرسی را 3 آیه میدانستند. به جهت زیادی حافظه و یادگیری علم و اسرار و حکمت چهل روز قبل از نماز صبح قبل از تکلم با کسی سه مرتبه بخواند :

فَفَهَّمْنَاهَا سُلَیْمَانَ وَکُلًّا آتَیْنَا حُکْمًا وَعِلْمًا وَسَخَّرْنَا مَعَ دَاوُودَ الْجِبَالَ یُسَبِّحْنَ وَالطَّیْرَ وَکُنَّا فَاعِلِینَ یا حی یا قیوم یا رب موسی و هارون اکرمنی الحفظ و ارزقنی العلم والحکم یا قاضی الحاجات و اکرمنی بانواع الخیرات یا قریب غیر بعیدبرحمتک یا ارحم الراحمین .

دعای افزایش حافظه و تقویت هوش:

صبح روز جمعه بعد از اذان صبح دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسد و با خود نگهدارد.حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد.

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم.

دعای تقویت حافظه اراده:

به نیت تقویت حافظه و ارادهددعای مجرب از منابع معتبر به جهت حافظه ای قوی نیت کرده و با ایمان کامل{ آیه ٨٣ سوره شعراء} را بسیار زیاد قرائت نمایید ان شاءالله از حافظه ای قوی برخوردار گردید.

برگرفته از سایت ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *