خانه / دعا / دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی

دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی

دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی

امروز و در این پست از سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح دهیم که سبب می شود اگر درگیر بدهی، مشکلات مالی و گره های اقتصادی هستید هر چه سریع تر از این وضعیت عبور کنید.

دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی
دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی

دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی,دعای افزایش دهنده روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه

دعا های مجرب به جهت کسب رزق و زیاد شدن روزی

نقل کرده اند که روزی معاویة بن عمار از حضرت صادق علیه السلام درخواست که دعایی برای رزق او بیاموزد. دعای زیر را امام صادق در پاسخ به این درخواست به او آموخته است. معاویه پس از آن که مدتی این دعا را خوانده، گفته است که هیچ چیز را همچون این دعا برای گشایش روزی، سودمند نیافتم. دعا چنین است:
أللهم ارزقنی من فضلک الواسع الحلال الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا للدنیا و الآخرة صبا هنیئا مریئا من غیر کد و لا من من أحد من خلقک الا سعة من فضلک الواسع فانک قلت و أسألوا الله من فضله فمن فضلک أسأل و من عطیتک أسأل و من یدک الملأ أسأل (43)

 

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام روایت کرده است که به زید شحام فرموده است دعای زیر را در سجده نماز واجب برای گشایش روزی بخواند.
یا خیر المسؤولین و یا خیر المعطین ارزقنی و ارزق عیالی من فضلک فانک ذوالفضل العظیم (44)

دعای رونق روزی فراوان

روایت است که مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از فقر و تنگدستی و بیماری شکایت کرد.حضرت فرمود دعای زیر را هر صبح و شب بخواند. بنابر روایت، پس از سه روز دعا اثر کرد و مرد از گرفتاری رهید. دعا چنین است:
لا حول و لا قوة الا بالله توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدلله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا. (45)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *