خانه / بخت گشایی / دعا ها و دستوراتی برای بخت گشایی دختران و ازدواج

دعا ها و دستوراتی برای بخت گشایی دختران و ازدواج

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعایی اسلامی بیاموزیم که سبب گشایش بخت و حل مشکلات ازدواج می شوند. متن کامل دعا ها و دستوراتی برای بخت گشایی دختران و ازدواج را از هاروس بخوانید.

بالاخره ممکن است مشکل ازدواج دخترمان برای ما بسیار جدی باشد. البته این دعا را خود شخص نیز می تواند بخواند. ان شاء الله که هر دختری از آن نتیجه مطلوب می گیرد.

,ختم گشایش بخت,ختم برای گشایش بخت,ختم مجرب برای گشایش بخت,ختم قرآن برای گشایش بخت,ختم یس برای گشایش بخت,ختم سوره طه برای گشایش بخت,ختم بسم الله برای گشایش بخت,ختم سوره توحید برای گشایش بخت,ختم جهت گشایش بخت,دستوراتی برای بخت گشایی

دعا ها و دستوراتی برای بخت گشایی دختران و ازدواج

دعا ها و دستوراتی برای بخت گشایی دختران و ازدواج,ختم مجرب گشایش بخت,ختم صلوات برای گشایش بخت,بهترین ختم برای گشایش بخت,ختم مجرب برای باز شدن بخت دختر,ختم مجرب برای بازشدن بخت,چند ختم مجرب برای گشایش بخت,ختم های مجرب برای گشایش بخت,ختم مجرب جهت گشایش بخت,مجرب ترین ختم برای گشایش بخت,ختم قران برای باز شدن بخت,ختم یاسین برای گشایش بخت,ختم سوره یاسین برای گشایش بخت,دستوراتی برای بخت گشایی

دعا برای ازدواج دختران

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :
آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

شما عزیزان می توانید به جهت گشودن بخت خود و رفع مشکلات مربوط به ازدواج این دعا ها را بخوانید. در واقع این دعا ها محدودیت سنی ندارند و موجب رفع مشکلات ازدواج خواهند شد.

۱-جهت بخت گشایی ذکر یا لطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.
۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را به وقت اذان بخواند .

شمارۀ ۲
این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

شمارۀ ۳
دعایی دیگر جهت بخت گشایی،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند
رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در زمان عذر شرعی از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعداز غسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *