خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / دعا و آیات برای بخشش گناهان و طلب استغفار و توبه

دعا و آیات برای بخشش گناهان و طلب استغفار و توبه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات برای بخشش گناهان و طلب استغفار و توبه پرداخته ایم. برای طلب توبه و استغفار و آمرزش و مغفرت گناهان و بی قراری معشوق دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات برای بخشش گناهان و طلب استغفار و توبه،صلواتی جهت رفع گناهان – دعای بیقرار کردن معشوق,صلوات تضمینی برای رفع گناهان,صلوات سریع الاجابه جهت رفع گناهان,دعای مخصوص بیقرار کردن معشوق,بهترین دعای بیقرار کردن سریع معشوق,قوی ترین و سریع ترین دعای بیقرار کردن عشق,صلوات برای بخشیده شدن گناهان,طلسم مخصوص رفع گناهان

دعا و آیات برای بخشش گناهان و طلب استغفار و توبه

نقشبندی می گوید :

این آیه را بر خرما بخواند وبه آن بدمد و به همسر دهد تا بخورد از عشق بی قرار گردد،مجرب است.

وَلو اَنَّ قُراناً سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبالُ اَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الاَرْضُ اَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتیٰ بَل لِلّهِ الْاَمْرُ جَمیعاً(آیه ۳۱سوره رعد)بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

*****************************************************

صلواتی برای بخشیده شدن گناهان :

صلَواتُ اللّه‏ِ وَ صَلَواتُ مَلائِکَتِه وَ اَنْبِیائِه وَ رُسُلِه وَ جَمیعِ خَلْقِه عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ السَّلامُ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَهُ اللّه‏ِ وَ بَرَکاتُهُ

امام صادق علیه ‏السلام:

به خدا قسم، کسى که این صلوات را بفرستد، از گناهانش خارج مى ‏شود مانند روزى که از مادر متولد شده است.

این صلوات نورانیت بسیار عجیبی دارد و شایسته است که انسان بر آن مداومت داشته باشد به خصوص اگر کسى بخواهد در بین مردم باشد و از یاد خدا هم غافل نباشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *