خانه / برای جلب مهر و محبت و مودت / دعا و آیات قرآنی برای افزایش عشق و‌ محبت و دوستی بین زوجین

دعا و آیات قرآنی برای افزایش عشق و‌ محبت و دوستی بین زوجین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای افزایش عشق و‌ محبت و دوستی بین زوجین پرداخته ایم. برای افزایش مهر و محبت و ایجاد صلح و دوستی و مهربانی بین زن و شوهر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای افزایش عشق و‌ محبت و دوستی بین زوجین،دعا و آیات محرب برای عشق و علاقه و محبت و صلح و آشتی میان زن و شوهر,دعای عشق و علاقه,دعای صلح و آشتی,دعای بهتر شدن رابطه زن و شوهر,دعای زیاد شدن عشق و محبت میان خانواده,ایاتی برای محبت و دوستی

دعا و آیات قرآنی برای افزایش عشق و‌ محبت و دوستی بین زوجین

آیات شریف ذیل برای عشق و علاقه و محبت میان دونفر و صلح و آشتی و زیاد شدن مهرومحبت میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی نیز میباشد . همچنین برای آشتی زن و شوهر کاربرد دارد و برخی از کتب ادعیه آنرا ذکر کرده اند.

دستورالعمل این دعای شریف بدین شرح است که ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت کامل نماز صبح را بخواند و پس از آن به تعداد ۱۰ مرتبه آیات شریفه ذیل را به نیتی که دارد قرائت نماید . این روش را به طور مداوم تا یک هفته انجام دهد. بدون شک میان او و مطلوبش بیقراری و الفت و محبت برقرار خواهد شد .

آیات مربوطه در اینجا ذکر میشود :

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)

وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)

(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)

(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *