خانه / دعا / دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر

دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر پرداخته ایم. برای جدایی و دلسردی بین دو شخص دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر,دعا و آیه مجرب برای جدایی و اختلاف بین دو نفر,دعا برای جدایی و سردی دو نفر,آیه قرآنی برای ایجاد اختلاف دو نفر,دعای قوی برای ایجاد اختلاف شدید بین دو نفر,آیه سریع الاجابه برای اختلاف شدید دو نفر,دعای قرانی برای جدایی و دلسردی و طلاق

دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر

اگر می خواهید بین دو نفر اختلاف اندازید تا از هم جدا شوند و دیگر به یکدیگر برنگردند می توانید از دعای قرآنی برای جدایی با عنوان دعا برای اختلاف انداختن استفاده کنید.

برای این منظور سوره مبارکه والعصر را ۲۱ مرتبه بر سرکه بخوانید و اسم آن دو نفر بر کاغذ بنویسید و کاغذ ها را با سرکه ای که دعا را به آن خوانده اید بشویید.

این عمل را به مدت ۴۰ روز، روزی یک بار انجام دهید.

اگر نتیجه را در حین ۴۰ روز دیدید آن را نشکنید و حتما تا ۴۰ روز ادامه دهید.

در این صورت اختلاف بین آن ها چنان شدید خواهد شد که دیگر با هم رابطه ای نخواهند داشت.

*********************

اگر رابطه ی زن و مردی به حرام شروع شده و به ازدواج کشیده باشد و این رابطه زندگی زن و مرد دیگری را خراب کرده باشد می توانید با این طلسم جدایی سریع زن و شوهر جدایی سریع و فوری ایجاد کنید.

آیه ی شریفه ی زیر را روی یک قطعه مس نقش دهید و مس را به آب زده به لباس هر دو بپاشند و کاری کنید قدری هم از آن بخورند همین اثر را دارد.

اللهم فرق بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *