خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و آیات قرآنی برای دفع و دوری مورچه از خانه

دعا و آیات قرآنی برای دفع و دوری مورچه از خانه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای دفع و دوری مورچه از خانه پرداخته ایم. برای دفع و دوری مورچه از خانه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای دفع و دوری مورچه از خانه,دعای مجرب برای دفع مورچه از خانه – آیه تضمینی مخصوص دفع مورچه,دعای دفع مورچه,دعای سریع الاجابه برای دفع مورچه,دعای قوی مخصوص دفع مورچه ها,دعای قرآنی برای دفع فوری مورچه,دستورالعمل قوی برای دفع مورچه از منزل,دعای دور کردن مورچه از خانه و کاشانه

دعا و آیات قرآنی برای دفع و دوری مورچه از خانه

این آیه را بر آب بخواند در خانه مورچه ریزد از آنجا بروند.

حَتّی اِذا اَتوْ عَلی وادِ الْنَّمْلِ قالَتُ نَمْلَهٌ یا اَیُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَساکِنَکُمْ لا یَحْطِمَنَّکُمْ سُلَیْمانُ وَ جُنُودُهُ وَ هُمْ لا یَشْعُرُونَ

به جهت دفع مورچه دعای زیررا بنویسید و در چهار گوشه منزل دفن کنید تمام مورچه ها محو میشوند

الم تر الی الذین خرجوا من دیارهم و هم الوف حذر الموت فقالهم الله موتوا و لا حول و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

********************************************

دستورالعمل بسیار مجرب برای دفع مورچه از خانه

خطی از گچ

با کشیدن خطی از گچ در محدوده ورودی خانه، مورچه‌ها را عاجز کنید! مورچه‌ها به دلیل وجود کربنات کلسیم موجود در گچ فراری می‌شوند. علاوه بر آن می‌توانید مقداری از پودر گچ را اطراف نهال یا دیگر گیاهان باغ یا باغچه بپاشید تا از حضور مورچه‌ها و دیگر حشرات جلوگیری کنید.

آرد

نواری از آرد را در پشت قفسه‌های انبار یا آشپزخانه و هر جای دیگری که مشاهده می‌کنید مورچه‌ها از آنجا وارد خانه می‌شوند، بریزید. با این کار مورچه‌ها نمی‌توانند از این خط آردی عبور کنند.

لیمو

برای جلوگیری از وجود مورچه‌ها در آشپزخانه نیازی به حشره‌کش نیست. تنها چیزی که به آن نیاز داریدلیمو است. ابتدا مقداری آب لیمو را روی آستانه در، لبه و تاقچه پنجره‌ها بریزید سپس مقداری از آب لیمو را روی هر سوراخ و شکافی که مورچه‌ها داخل آن می‌روند بچکانید. در نهایت تکه‌های کوچکی از پوست لیمو را در اطراف در بیرونی و داخل آن پخش کنید. با این کار مورچه‌ها متوجه می‌شوند که اجازه ورود ندارند. لیموهمچنین در برابر سوسک‌ها و کک‌ها نیز موثر است. آب چهار عدد لیمو را همراه با پوست آنها با دو لیتر آب مخلوط کنید و با آن کف زمین را بشویید. آنگاه می‌بینید که سوسک‌ها و کک‌ها چگونه فرار می‌کنند؛ چرا که آنها از این بو متنفرند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *