خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و آیات قرآنی برای کارگشایی و رونق کار و تجارت

دعا و آیات قرآنی برای کارگشایی و رونق کار و تجارت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعا و آیات قرآنی برای کارگشایی و رونق کار و تجارت پرداخته ایم. برای رونق گرفتن کسب و کار و تجارت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا و آیات قرآنی برای کارگشایی و رونق کار و تجارت,دعا برای گشایش کار فوری,آیه قرآنی برای گشایش در کار و شغل,ذکر و دعای گشایش تضمینی کار و شغل,دعا برای رونق گرفتن کسب و کار,دعای برای رفع بیکاری و پیدا شدن کار

دعا و آیات قرآنی برای کارگشایی و رونق کار و تجارت

چنانچه شخص بیکار جهت گشایش کار و رزق آیه زیر را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد کار پیدا نماید و نیز جهت رونق کسب و کار و رزق بر بازو ببندد.

وَلَا تُؤْمِنُوا إِلَّا لِمَنْ تَبِعَ دِينَكُمْ قُلْ إِنَّ الْهُدَىٰ هُدَى اللَّهِ أَنْ يُؤْتَىٰ أَحَدٌ مِثْلَ مَا أُوتِيتُمْ أَوْ يُحَاجُّوكُمْ عِنْدَ رَبِّكُمْ ۗ قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ﴿٧٣﴾

و [نیز گفتند: در توضیح حقایق] جز به کسی که از دینتان پیروی می کند، اطمینان نورزید [تا دیگران هدایت نیابند]. بگو: یقیناً هدایت، هدایت خداست. سپس گفتند: گمان نکنید آنچه به شما اهل کتاب [از نبوّت، معجزه، قبله مستقل و آیات آسمانی] داده شده به کسی [از عرب و غیر عرب] داده شود، یا اینکه مؤمنان می توانند نزد پروردگارشان با شما محاجّه و گفتگو کنند. [در پاسخ یاوه های آنان] بگو: فضل و رحمت [که از جلوه هایش نبوّت، کتاب، معجزه و قبله است،] به دست خداست، به هر کس بخواهد می دهد؛ و خدا بسیار عطا کننده و داناست. (۷۳)

يَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ ﴿٧٤﴾

هر که را بخواهد، به رحمت خود اختصاص می دهد و خدا دارای فضل بزرگ است. (۷۴)

با طهارت و در ساعت و روز سعد و با جوهر روحانی نوشته شود.

به نکته های نگهداری دعاها توجه شود و مبلغی هم صدقه زکات داده شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *